روش آموزش زبان انگلیسی در مهد کودک زبان بادبادک

یکی از بزرگترین دغدغه های والدینی که فرزندان خود را برای آموزش زبان انگلیسی در مهد زبان بادبادک ثبت نام می کنند ، این است که روش آموزش زبان انگلیسی در مهد کودک زبان به چه صورت است . در این مقاله می خواهیم در رابطه با روش آموزش زبان انگلیسی در مهد کودک زبان بادبادک توضیحاتی ار ارائه نماییم.

به شما پیشنهاد میکینم حتما برای آشنایی بیشتر با متد آموزشی زبان در آموزشگاه کودکان بادبادک و آشنایی از نزدیک با کادر مجرب مهد کودک زبان بادبادک ، در موسسه حضور یابید و از نزدیک با ما آشنا شوید . اگر سوال و یا ابهامی در رابطه با دوره های آموزشی آموزشگاه زبان بادبادک دارید می توانید با استفاده از شماره های درج شده در انتهای مقاله و یا ثبت درخواست مشاوره با ما در تماس باشید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و تویضحات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند .

 

روش تدریس زبان انگلیسی در مهد کودک زبان بادبادک 

 

روش تدریس زبان انگلیسی در مهد کودک زبان بادبادک

روش تدریس زبان انگلیسی در مهد کودک زبان بادبادک به گونه ای است که آموزش زبان انگلیسی همانند زبان مادری و به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش داده خواهد شد .

این موضوع بدین معناست که آموزش زبان به کودکان همراه با فعالیت های روزانه و به طور غیر مستقیم و از طریق بازی ، سرگرمی ، ویدئو ، کارتن و … می باشد  . آموزشگاه زبان بادبادک با بهره گیری از مدرن ترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان همواره تلاش کرده است محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی از طریق بازی و سرگرمی، تماشای کارتون، اتاق بازی، نقاشی، شعر، قصه خوانی، موسیقی، کاردستی، کارگاه شن بازی و سفال، آموزش پرچم، ورزش، عروسک گردانی، فرهنگ ترافیک و شهرنشینی و … توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان را ارائه نماید.

آکادمی تخصصی زبان کودک و نوجوان بادبادک همواره اولویت های زیر را سرلوحه کاری خود قرار داده است :

استفاده از دبیران مجرب و خوش اخلاق
استفاده از روش های نوین آموزشی
استفاده از کلاس های هوشمند

 

 

 

متد آموزشی در آموزشگاه زبان بادبادک بدین صورت است که ، آموزش زبان انگلیسی را در کنار سرگرمی و فعالیت روزانه برای زبان آموزان خود در نظر گرفته است، آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال به صورتی است که می توانند به راحتی آموزش زبان انگلیسی را با لهجه ای عالی فرا بگیرند.
مهد زبان بادبادک این امکان را برای خانواده ها و زبان آموزان 3 تا 7 سال فراهم آورده است تا علاوه بر امکاناتی که در یک مهد کودک ارائه می شود ، کودکان زبان انگلیسی نیز بیاموزند. آموزش به صورتی است که زبان دوم را مانند زبان مادری فرا میگیرند و آموزش کاملا غیرمستقیم میباشد.

 

تقویم آموزشی دوره های زبان در مهد کودک زبان بادبادک

تقویم آموزشی آموزشگاه زبان بادبادک برای بخش آکادمی تخصصی زبان کودکان به شرح ذیل می باشد :

  زمان برگزاری کلاس طول مدت دوره  روزهای برگزاری دوره های زبان انگلیسی کودکان
نوبت صبح 8.5 صبح الی 12.5 دوره 1 ماهه شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه  چهارشنبه
نوبت بعدازظهر 13.5 بعدازظهر الی 17.5  دوره 1 ماهه شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه   چهارشنبه

برای آگاهی از تقویم آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک روی لینک زیر کلیک نمایید .

تقویم آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک 

آموزشگاه بادبادک از چند سال ثبت نام میکند ؟

آموزشگاه بادبادک از 3 سال ثبت نام دارد .

متد اصلی آکادمی تخصصی بادبادک چیست ؟

آموزش زبان به صورت غیر مستقیم با بازی

آدرس شعبه کاشانی آموزشگاه بادبادک چیست ؟

صادقیه ، بلوار کاشانی ، بین اباذر و مهران ، پلاک 59

Rate this post