دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

اگر به دنبال فیلم های آموزشی زبان انگلیسی هستید ، ما در این مقاله به دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان میپردازیم .

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات در دنیا ، برای همگام شدن با دنیا لازم به بلد بودن زبان دنیاست . یکی از زبان هایی که بیشتر مردم دنیا با آن آشنا هستند و بر آن تسلط دارنند زبان انگلیسی است .

زبان انگلیسی یکی از بهترین زبان هایی است که میتوان به عنوان زبان دوم انتخاب کرد ، زبان انگلیسی دارای پیچیدگی نیست به همین دلیل به راحتی میتوان این زبان را یاد گرفت و حتی در سنین پایین نیز میتوانید آموزش را آغاز کنید .

آموزش در سنین پایین تر دارای حساسیت ها و روش هایی است که اگر این موارد رعایت شود و به آن ها عمل شود آموزش در سن کم انجام میشود .

اگر یادگیری در سن کم صورت بگیرد تاثیرات مثبتی خواهد داشت یکی از مهم ترین نکات مثبتش لهجه است .

اگر علاقه دارید کودکان یک Native باشد باید آموزش زبان انگلیسی را از سن کم آغاز کنید .

 

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

 

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش به کودکان زیر 7 سال باید به صورت غیر مستقیم انجام بگیرد در غیر این صورت کودک دچار زدگی از انگلیسی میشود و ممکن است سالها طول بکشد تا کودک دوباره به سمت زبان کشیده شود .

آموزش زبان انگلیسی به صورت غیر مستقیم به معنای آموزش با بازی است ، به طوری که کودک متوجه این نشود که در محیط آموزش قرار دارد .

معمولا آموزش زبان انگلیسی به صورت غیر مستقیم به صورت آموزش با فیلم ها و کلیپ های آموزشی مختص کودکان ، آهنگ های آموزشی ، رنگ آمیزی با مداد رنگی ، پاستل ، رنگ انگلیسی و سفال و عروسک گردانی ..

یکی دیگر از روش ها یادگیری با انیمیشن هاست .

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

نکات مهم یادگیری زبان با کمک انیمیشن :

انیمیشن و کارتون های ساده تر و جذاب تر را انتخاب کنید: اگر کارتون ها و دیالوگ های آنها دشوار باشد، یادگیری شما با مشکل مواجه می شود زیرا به دلیل سرعت بالای صحبت، لغات و عبارات ناآشنا و عدم یادگیری، دلسرد خواهید شد. ضمن اینکه فیلم های سرگرم کننده تر یادگیری موثرتری دارند.
جملات کوتاهی که می شنوید را یک بار تکرار کنید: این جملات معمولا بسیار پرکاربرد هستند و یادگیری آنها کمک زیادی در صحبت و مکالمه شما خواهد کرد و این جملات ماندگاری زیادی در ذهن دارند.
هر کارتون یا انیمیشن را حداقل دو بار ببینید: بار اول با زیرنویس انگلیسی و بار دوم بدون زیرنویس تماشا کنید.
ترجیحا یک دیکشنری داشته باشید: روی گوشی خود، یک دیکشنری آفلاین (پیشنهاد ما گوگل ترنسلیت آفلاین) نصب کنید و لغات یا جملاتی که بیشتر استفاده می شوند و شما معنای آنها را متوجه نمی شوید جستجو کنید.

ما در اینستاگرام بهترین دوره ی آموزش مخصوص کودکان را برای شما فراهم کرده ایم و همچنین فیلم های آموزشی را بارگزاری کرده ایم ، برای شرکت در این دوره های آنلاین تنها کافیست صفحه ی رسمی آکادمی تخصصی بادبادک را دنبال کنید .

آموزش در اینستاگرام بادبادک به صورت موضوعی است . به طوری که هر هفته روع یک موضوع کار میشود .

 

 

 

آدرس تلگرام بادبادک

 


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

 

 

 

 

Rate this post