دانلود رایگان فلش کارت آموزشی برای کودکان

آموزش زبان به کودکان روش های مختلفی دارد و شما نمی توانید تنها از یک طریق توسط بزرگسالان زبان انگلیسی را به کودکان آموزش دهید زیرا کودکان بسیار پر جنب وجوش هستند با تمام حواس شان پرت بازی و سرگرمی است از همین رو شیوه های مختلفی را می توان برای آموزش زبان انگلیسی به کار برد.
یکی از بهترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده از فلش کارت های انگلیسی است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که فلش کارت چیست؟؟
فلش کارت برگه های کوچک هستند که قسمت مربا بریده میشود و روی آن ها حروف انگلیسی یا عکس ها قرار می گیرد و با نشان دادن آنها به کودکان آموزش آنها تقویت می کنید.

فلش كارت‌ها از حيث محتوايی بسته به نوع درس و نياز آموزشی آن، در 4 نوع ارائه شده است.

نوع اول) پرسش و پاسخ: در يك طرف كارت، پرسش‌ها و در پشت آن پاسخ آن‌ها آمده است. مانند فلش كارت‌هاي ادبيات، دين و زندگي و … ..

نوع دوم) درس و پرسش و پاسخ: كه در روي كارت آموزش خلاصه به صورت نكته بيان شده و در پشت كارت، سؤال‌هاي مرتبط با آن موضوع همراه با پاسخ تشريحي آمده است. مانند عربي، زبان، رياضي، فيزيك و …

نوع سوم) تماماً به صورت خلاصه درس و نكات آموزشي مهم ارائه شده است مانند زيست‌شناسي و …

نوع چهارم) استفاده از شكل‌ها و تصويرها در يك طرف و توضيح متناظر آن در طرف ديگر اين گونه كارت‌ها عمدتاً براي مقطع ابتدايي و راهنمايي و هفتم تهيه شده‌اند.

اگر شما هم جزو والدینی هستید که می خواهید اقدام به خرید فلش کارت انگلیسی کودکان کنید ما به شما دو توصیه داریم:

اول اینکه آموزش را در منزل آغاز نکنید و بهتر از کودکان خود را به یک دبیر مجرب در زمینه آموزش زبان بسپارید که در ادامه مقاله یک آموزشگاه زبان معتبر کودکان برایتان معرفی می کنیم.

پیشنهاد ما به شما این است که با استفاده از مقوا برای کودکان تان فلش کارت تهیه تهیه کنید و نیازی به خرید فلش کارت ندارید می توانید حروف انگلیسی را مانند تصویر با ماژیک بر روی فلش کارت ها نوشته و به کودکان را آموزش دهید و یا برچسب اشکال و حیوانات را روی ترشحات بچسبانید و از طریق آن به کودکان خود آموزش دهید.

اما بهتر از آموزش زبان انگلیسی در منزل صورت می‌گیرد و کودکان خود را به یک آموزشگاه زبان کودکان معتبر بسپارید.

یک آموزشگاه زبان کودکان با استفاده از مربی های مجرب می‌تواند نتیجه مطلوبی برای فرزندتان داشته باشد

ما درجه یک آموزشگاه زبان به شما معرفی می کنیم که بهترین ویژه های آموزشی را دارد و با محیطی که برای کودکان را فراهم کرده و با استفاده از اساتید مجرب به یکی از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران تبدیل شده است.

انواع فلش کارت ها

Related image

Related image

Related image

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post