خانه زبان انگلیسی کودک تهران

آموزش زبان انگلیسی یکی از امرهای ضروری در دنیای امروز است پس چه بهتر است این امر را در کودکی آغاز کنیم . ما در این مقاله به معرفی خانه زبان انگلیسی کودک تهران میپردازیم .

در دنیای امروز با پیشرفت بازی های کامپیوتری و تبلت و موبایل شیوه ی بازی های کودکان تغییر کرده است و تحریک کودکان تقریبا به صفر رسیده است ، شاید بازی های کامپیوتری فواید زیادی داشته باشد و حتی بازی های فکری باعث تقویت هوش و حافظه شود اما بازی بدون تحریک اسیب های جدی به کودکان میزند .

اگر شما عزیزان به دنبال بهترین مرکز بازی برای کودکتان هستید به شما این مژده را میدهیم که یکی از بهترین مراکز بازی که همراه با آموزش زبان انگلیسی به صورت غیر مستقیم است را به شما معرفی کرده ایم .

 

خانه زبان انگلیسی کودک تهران

 

خانه زبان انگلیسی کودک تهران

 

آکادمی تخصصی بادبادک یکی از تخصصی ترین مراکز زبان انگلیسی در غرب تهران است .

هدف کادرهای آموزشی و اداری این مجموعه در درجه ی اول خوشحالی و لبخند کودکان است و در قدم بعدی آموزش !

کودکان در آکادمی تخصصی بادبادک زبان انگلیسی را به صورت غیر مستقیم آموزش میبیند ، آموزش غیر مستقیم به معنای آموزش با فیلم ها و کلیپ های شاد کودکانه که مطابق با فیلم های مهد ها و آموزشگاه های خارج کشور و آهنگ های انگلیسی ، سفال ، نقاشی با رنگ انگشتی و مداد شمعی و … ، عروسک گردانی و .. است.

 

خانه زبان انگلیسی کودک تهران

 

خانه بازی کودکان بادبادک شعبه شهرک گلستان با استفاده از تجهیزات بازی که دارد و همچنین استفاده از مربی های مجرب در این زمینه یک مرکز بسیار جذاش برای کودکان درست کرده است. کودکان در خانه بازی بادبادک میتوانند مستقل  شوند و بدون حضور والدینشان تفریح کنند. حتی والدینی که شاغل هستند نیز میتوانند با خانه بازی بادبادک هماهنگ کرده و ساعات بیشتری کودکان  خود را به خانه بازی بادبادک بسپارند.

یک تفاوت اساسی بین خانه بازی و مهد کودک وجود دارد. این دو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و با هم اشتباه گرفته نشوند.

خانه بازی کودک : برای نگهداری از کودکان شما به صورت ساعتی و موقت هستند. خانه بازی بادبادک برای خانواده هایی که کودکان خود را ثبت نام ماهانه و منظم می کنند، کلاس های آموزشی مهیا می کند و ترتیب می دهد.

مهد کودک : از کودکان نگه داری دائمی می کنندو هدف تنها نگه داری است .

 

خانه زبان انگلیسی کودک تهران

 


مطالب پیشنهادی :

خانه بازی کودکان غرب تهران 

+

خانه بازی کودکان بادبادک شعبه شهرک گلستان


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post