تمرین زبان انگلیسی برای کودکان

همانطور که می دانید یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان نیاز به تمرین زیادی دارد . مهم ترین موضوعی که شاید برخی از والدین به ان توجه نداشته باشند این است که آموزش و تمرین زبان انگلیسی برای کودکان نیاز به زمان و تکرار زیاد دارد . بنابراین به شما می گوییم اگر در ابتدای راه هستید و تازه شروع به آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود نموده اید باید بگوییم که راه بسیار سخت و طاقت فرسایی را در پیش رو خواهید داشت . بنابراین موضوع را در نظر داشته باشید که بهترین تمرین زبان انگلیسی برای کودکان تحقق می یابد که شما تکرار زیادی برای اموزش زبان به کودک خود را در نظر داشته باشید.

تمرین زبان انگلیسی برای کودکان

شاید بهتر این باشد که پیش از اینکه در رابطه با تمرین زبان انگلیسی برای کودکان توضیحاتی را ارائه نماییم ، در رابطه با اینکه کودکان در سنین پایین باید چه کلماتی را بلد باشند و از کجا شروع کنیم توضیحاتی را ارائه نماییم .

بهتر است برای شروع آموزش های خود را گونه ای برنامه ریزی کنید که شامل موراد زیر باشد :

  • رنگها
  • صفت ها ( مثلاً بزرگ ، کوچک ، قد بلند ، خوشحال ، غمگین ، خسته )
  • بدن
  • اسباب بازی ها
  • لباس ها
  • حیوانات ( به عنوان مثال حیوانات اهلی ، حیوانات مزرعه ، حیوانات وحشی )
  • غذا

حتما بخوانید : آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید ) 

تمرین زبان انگلیسی برای کودکان بهتر است به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه آموزه های یک کودک را به چالش می کشد همواره به گونه ای باشد که کودک احساس نکند شما از او چیزی می خواهید و بهتر است که به گونه ای باشد که کودک احساس کند که بازی می کند. بنابراین می توانید از شیوه هایی که در زیر به آن اشاره می کنیم استفاده کنید .

تمرین زبان انگلیسی به کودکان

تمرین زبان انگلیسی کودکان

آموزشگاه زبان بادبادک با توجه به شیوه آموزشی ویژه ای که دارند می توان از زبان انگلیسی را به کودکان تان با بازی و سرگرمی آموزش دهد.

 

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش فونیکس و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان کودکان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post