تمرین جمله سازی انگلیسی برای کودکان

جمله سازی به زبان انگلیسی برای کودکان پیش زمینه ای برای آغاز آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد . تمرین جمله سازی انگلیسی برای کودکان می تواند این کمک را به کودکان شما داشته باشد که بتواند قدرت خود را در جمله سازی قوی تر کند. در شروع آموزش جمله سازی بهتر است از جملات ساده انگلیسی برای کودکان استفاده نمایید و به همراه تمرین جمله سازی زیاد این موضوع را برای آنها راحت تر کنید .

بهترین راه برای تمرین جمله سازی انگلیسی برای کودکان این می باشد که از کودک خود بخواهید درخواست های خودش را به انگلیسی به شما بگوید و بر اساس فعالیت های روزمره خودش از شما درخواست کند . مثلا اگر شما درخواست میکنم تا چیزی به او بدهید تا بنوشد از او بخواهید جمله را به زبان انگلیسی بگوید

Could you get me something to drink?

اگر کودک شما نتوانست کلمه مورد درخواست خود را به یاد بیاورد یا بلد نبود با آموزش آن کلمه نیز حتی می تانید دایره لغاتی که یاد گرفته است را بیشتر کند. این روش را می توان بهترین تمرین جمله سازی انگلیسی برای کودکان نامید .

تمرین نحوه جمله سازی انگلیسی برای کودکان

تمرین نحوه جمله سازی انگلیسی برای کودکان

ابتدا به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقاله جملات ساده انگلیسی برای کودکان را مطالعه کنید چرا که در این مقاله تعداد زیادی از جمله هایی که کودکان می توانند یاد بگیرند را برای شما ارائه کرده ایم و در اولین تلاش بد نیست از آن جملات استفاده کنید . اما برای تمرین جمله سازی انگلیسی برای کودکان علاوه بر روشی که در بالا بدان اشاره کردیم می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

1) از آنجایی که کودکان علاقه زیادی برای بازی کردن با تلفن های همراه دارند می توانید با دانلود اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی ، از این موضوع استفاده بهینه نمایید. در مقاله بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به کودکان را معرفی نموده ایم .

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید ) 

2) استفاده از کتاب های تمرین آموزش زبان انگلیسی

3) می توانید از سایت های آنلاین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان نیز استفاده نمایید . با کلیک بر روی لینک زیر تعدادی از این سایت ها را به شما معرفی نموده ایم .

8 سایت خارجی برتر آموزش زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

اگردر غرب تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در منطقه 5 و 22 در دسترسی بسیار عالی قرار دارد.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکان 3 ساله بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را از طریق روش آموزش موزیکال زبان انگلیسی یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post