بهترین موسسه برای یادگیری زبان انگلیسی غرب تهران

برای موفقیت کودکان در آینده و به دست آوردن توانایی های خاص مانند تسلط بر زبان های خارجی باید از خردسالی برای آن ها برنامه ریزی دقیق و درست داشته باشید.

همانطور که در مقاله های قبلی نیز گفته ایم آموزش زبان انگلیسی باید از سن 3 سال آغاز شود زیرا در این سن کودکان زبان مادری خود را آموزش دیده اند و نیم کره دیگر مغز به طور کامل آمادگی پذیرش یک زبان دیگر را دارد و سرعت یادگیری در این زمان فوق العاده است.

آیا به کودک خردسال خود می‌توانیم زبان انگلیسی بیاموزیم؟ آیا برایش زود نیست؟ می‌ترسم دچار اختلالات یادگیری بشود.

این سؤالی است که برخی از پدرها و مادرها معمولاً از ما می‌پرسند و سؤال بسیار خوبی است. جواب کوتاه به این سؤال این است که بله اگر می‌توانید و فرصت این کار را دارید

حتماً به کودکتان، نه‌تنها زبان انگلیسی بلکه هر زبان دوم دیگری که علاقه‌مند بودید، را یاد دهید. تحقیقات اخیر کاملاً آموزش زبان دوم به کودکان را تأیید می‌کند.

البته در ایران به دلیل وجود اقوام مختلف شاهد هستیم که کودکان به‌راحتی دو یا سه زبان را یاد می‌گیرند و مشکل خاصی نیز برایشان به وجود نمی‌آید. بنابراین زبان انگلیسی و هر زبان دیگری نیز از این قاعده مستثنا نیست و بدون هیچ نگرانی می‌توان آن را به کودک یاد داد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان هیچ ایرادی ندارد و بسیار هم خوب است.

 

 

بهترین موسسه برای یادگیری زبان انگلیسی غرب تهران

 

زبان در کودکان اگر در سنین پایین اتفاق بیفتد یک معجزه ای است که شما در آینده ی کودک رقم میزنید فرزندان خود را از این معجزه محروم نکنید.

و اما ما در اینجا یکی از بهترین آموزشگاه های کودکان در سطح تهران را به شما معرفی میکنیم تا در این معجزه همراه شما باشنند و در تک تک این لحظات کنار شما باشند.

 

+ آموزشگاه زبان بادبادک در شهرک گلستان و بلوار کاشانی در صادقیه فعالیت می‌کند و جزو معدود مراکز تخصصی آموزش زبان به کودکان است.

مدیران این مجموعه شرایط و امکاناتی را تدارک دیده‌اند که مناسب سنین 3 تا 7 سال و همچنین 8 تا 11 سال باشد و خردسالان و کودکان بتوانند در شرایطی ایده‌آل به یادگیری زبان‌های خارجی بپردازند.

بازی کردن ، شعر خواندن ، تماشای تلویزیون و کارتون ، کاردستی ، موسیقی ، قصه‌خوانی ، نقاشی و غیره سرگرمی‌های محبوب کودکان هستند که در آموزشگاه بادبادک در حین انجام این قبیل فعالیت‌ها به کودکان زبان نیز آموزش داده می‌شود.

به این شکل، یادگیری در وجود آنها نهادینه شده و کلمات و جملات به‌راحتی در خاطرشان می‌ماند.

مهد زبان بادبادک این شرایط را فراهم کرده که علاوه بر انجام فعالیت‌های مهدکودکی، زبان‌آموزی نیز برای فرزندان مراجعین فراهم گردد. پس اگر به این محل دسترسی دارید و به فکر زبان‌آموزی فرزندانتان از سنین پایین هستید، این آموزشگاه گزینه‌ی مناسبی برای کودک شما خواهد بود.

همچنین در این آموزشگاه تلاش شده تا از اساتید مخصوص کودکان و کتاب‌های معتبر بین‌المللی استفاده شود تا روند یادگیری و آموزش به شکل استاندارد و بهینه‌شده انجام شود.

 

( فعالیت‌ها )

* آموزش زبان به کودکان 3 سال به بالا

* برگزاری کلاس‌های متنوع و برنامه‌های جانبی مفرح

* طراحی فضا و محیطی شاد برای خردسالان

* انجام خدمات مهدکودکی در کنار زبان‌آموزی

 

آکادمی تخصصی بادبادک یکی از متفاوت ترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی در سطح تهران را دارد .

شیوه این آکادمی آموزش به صورت غیر مستقیم با بازی است به صورتی که بچه ها خودشان متوجه این نیستد که در حال یادگیری آموزش زبان هستنند.

بهترین موسسه برای یادگیری زبان انگلیسی غرب تهران

جهت مشاوره گرفتن در این زمینه میتوانید با مشاوران تخصصی مجموعه تماس حاصل کنید و پاسخ تمام سوالات خود را در این زمینه بگیرید.

 

و همچنین بخوانید :

کلاس زبان انگلیسی از چه سنی مناسب است ؟

+

کتاب آموزش زبان انگلیسی starter برای کودکان

+

راهکارهایی موثر برای یادگیری زبان کودکان از طریق فیلم


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

 
 
 

 

بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در منطقه 5 ؟

آکادمی تخصصی زبان بادبادک

بهترین کلاس زبان کودکان در منطقه 22 کجاست ؟

آکادمی تخصصی زبان بادبادک

روش موثر در آموزش زبان کودکان چیست ؟

آموزش غیر مستقیم که روش اصلی آکادمی تخصی بادبادک همین روش است.

Rate this post