بهترین سن یادگیری زبان دوم برای کودکان

مسئله آموزش زبان انگلیسی یکی از مهمترین دغدغه های ذهنی والدین می باشد. چرا در زمان های گذشته آموزش زبان دوم به خصوص زبان انگلیسی اهمیت چندانی نداشت اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی یادگیری زبان دوم به یک امر مهم تبدیل شده است. اینکه کدام زبان دوم را برای فرزندتان انتخاب می کنید بستگی به شرایط زندگی و محیط زندگی شما دارد. برخی افراد تصمیم دارند به یک کشور دیگر سفر کنند و تمایل دارم فرزندشان به عنوان زبان دوم زبان کشور مدنظر را یاد بگیرند و گروهی نیز تمایل دارند تا فرزندشان زبان انگلیسی را یاد بگیرند و در هر جای دنیا که هستند بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند.

 

بهترین زبان دوم کدام است؟

بهترین زبان دوم زبان انگلیسی هست زیرا زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و شما حتی زمانی که از سیستم های هوشمند استفاده می کنید یا می خواهید مقالات رسمی بنویسید نیاز به تسلط به زبان انگلیسی دارید از همین رو اگر برنامه خاصی ندارید ما به شما توصیه می کنیم تا به فرزندانتان زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم آموزش دهید.

بهترین سن آموزش زبان دوم به کودکان

درباره اینکه از چه سنی باید به کودکان زبان دوم را آموزش داد نظرات متفاوتی وجود دارد اما همواره وجه تشابه بین نظرات دانشمندان وجود داشته است مثلا:

محققان دانشگاه ” MIT” طی آخرین تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که بهترین سن یادگیری زبان دوم زیر 10 سالگی است.

این محققان معتقدند، کودکان زیر 10 سال آسان تر از بقیه سنین، اطلاعات جدید را فرا می‌گیرند و یادگیری زبان جدید نیز در این سنین در حالت ایده ال خود است.

گروهی از محققان نیز بهترین سن آغاز یادگیری زبان انگلیسی را سه تا پنج سال می دانند زیرا کودکان پس از یادگیری زبان مادری خود آمادگی کامل برای یادگیری و تلفظ زبان دوم را دارند.

اما نتیجه کلی که در این تحقیقات وجود دارد این است که:هرچه كودك زودتر با زبان دوم آشنا شود، شانس بيشتري براي دستيابي به مهارت‌هاي كسب زبان دوم خواهد داشت. بررسي‌ها نشان داده است اگر كودك در سن زبان‌آموزي يعني قبل از 7 تا 8 سالگي زبان دوم را بياموزد، مهارت بهتري در تكلم زبان دوم و لهجه خواهد داشت.

حال میخواهیم یک اموزشگاه زبان معتبر ویژه کودکان غرب تهران معرفی کنیم.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان کودک بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

 

Rate this post