بازی با الفبای انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی مخصوصا الفبای انگلیسی کار بسیار دشواری است. کودکان به علت شیطنت بالا قدرت تمرکز کمتری دارند و این امر سبب میشود تا سختتر بتوان به کودکان مطلبی را آموزش داد. ما در این مقاله قصد داریم تا بازی با الفبای انگلیسی برای کودکان برای شما عزیزان توضیح دهیم.

بازی با الفبای انگلیسی برای کودکان

بازی های مختلفی برای کودکان وجود دارد تا کودکان الفبای انگلیسی را آموزش ببینند . این بازی ها به چند دسته تقسیم میشوند.

بازی کامپیوتری

بازی اندرویدی

بازی با فلش کارت

اسباب بازی ها

 و روش های مختلف آموزش حروف انگلیسی…

همه شما میدانید که این بازی ها به چه صورت است و چگونه باید تهیه شود اما باز هم توضیح مختصری برایتان میدهیم.

بازی های کامپیوتری هستند که شما باید پازل انگلیسی تکمیل کنید. جای خالی حروف را قرار میدهند و با تکمیل کردن حروفی که تلفظ میشود میتوانید حروف را یاد بگیرید. همانطور که خودتان هم میدانید تعداد بازی های کامپیوتری و اندرویدی بسیار زیاد است و نمیتوانیم تمامی آنها را در یک مقاله توضیح دهیم اما اگر بخواهیم یکی دو نمونه بازی به شما معرفی کنیم باید بگوییم :

خب آموزش همانطور که میدانید باید از ساده ترین ها آغاز شود و چون آموزش برای کودکان است محیط باید رنگی و شاد باشد تا توجه کودکان را جلب کند.

یک سایت هست به نام  Alphabet Antics که میمونی است که برای نارگیل ها نیاز به یک کمک دارد. به شما توصیه میکنیم  با این بازی حتما سروکار داشته باشید.

اگر به عکس بالا توجه کنید ، یکی بازی است که شما توسط رنگ ها حروف کوچک و بزرگ را به کودکانتان آموزش میدهید.بازی های مچ کردن حروف الفبا و اعداد از چیزهای سرگرم کننده برای هر کودک به شمار می رود.پس از آموزش حروف الفبا کودک می تواند از دیگر امکانات سایت مانند پازل Make a Pizza و دیگر پازل ها لذت ببرد.

ما در اینجا یک آموزشگاه معتبر زبان انگلیسی به شما معرفی میکنیم.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post