اپلیکیشن آموزش زبان کودکان

زبان انگلیسی زبان بین المللی دنیاست . ما در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان کودکان میپردازیم.

بسیاری از والدین به دنبال ابزار‌هایی هستند که بتوانند به‌وسیله آنها زبان انگلیسی را به کودکان خود آموزش دهند.

چرا که این دسته از افراد معتقد هستند که یادگیری زبان انگلیسی می‌‌تواند آثار مطلوبی در رشد فکری کودکان‌شان به همراه داشته باشد. از این رو آموزش دادن زبان انگلیسی به کودکان باعث می‌شود تا کودکان در آینده از نظر شغلی موقعیت‌های اجتماعی شایسته‌تری به دست آورند.

همچنین از دیگر مزایایی که آموزش دادن زبان انگلیسی به کودکان در همان سنین پایین با خود به همراه دارد، می‌توان به افزایش پیدا کردن اعتماد به نفس در آنها اشاره کرد.

بنابراین اگر نمی‌توانید برای آموزش دادن انگلیسی به کودک‌تان از آموزشگاه‌های زبان استفاده کنید، در این صورت می‌توانید از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی کمک بگیرید.

در ادامه مقاله قصد داریم، لیست بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

 

اپلیکیشن آموزش زبان کودکان

 

یکی از اولین راهکارهایی که به‌وسیله آن می‌توان زبان انگلیسی را به کودکان آموزش داد، استفاده کردن از شعر و موسیقی است.

در این روش شما لغات و کلمات انگلیسی را به‌صورت شعر همراه با موسیقی به کودک‌تان آموزش خواهید داد. از دیگر راهکارهایی که به‌وسیله آن آموزش انگلیسی به کودکان امکان ‌پذیر خواهد شد، استفاده کردن از تصاویر است.

در این روش شما از طریق قرار دادن تصاویر رنگ شده از حیوانات، اشیا و … کلمات انگلیسی را به کودک‌تان آموزش می‌دهید.

کودکان در این روش با به خاطر سپردن تصاویر، کلمات انگلیسی را یاد خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که یادگیری زبان انگلیسی کودکان می تواند تاثیر مثبتی در رشد ذهنی و فکری کودک ایجاد نماید. همان طور که می دانید یادگیری زبان انگلیسی می تواند به شناخت درست از دیگر فرهنگ ها، بالا رفتن روابط اجتماعی، به دست آوردن شغل های بهتر در آینده و… کمک کند. یکی دیگر از مزایای دو زبانه شدن این است که افراد دو زبانه به طور کلی دقت و تمرکز بیشتری نسبت به دیگر افراد دارند. علت افزایش تمرکز چیست؟

توجه داشته باشید، وقتی که کودک مدام به تغییر میان زبان مادری و زبان دوم فکر می کند باعث می شود تمرکزش بالاتر برود. در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کودکان را معرفی نماییم. با ما همراه باشید تا برخی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به کودکان را بشناسیم.

 

 

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان کودکان

اپلیکیشن learning English Kids

این اپلیکیشن به وسیله انجمنی به اسم british council برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان ۶ تا ۱۱ سال ساخته شده است. در اپلیکیشن learningEnglish kids داستان ها و شعر هایی وجود دارد که همگی با انیمیشن های زیبا ارائه شده است و محیطی بی نظیر و شاد را به این اپلیکیشن بخشیده است که این امر موجب تشویق کودکان به فراگیری زبان انگلیسی می شود.

روش های آموزش زبان انگلیسی در این برنامه مدرن است و جالب است بدانید که بهترین مجموعه های آموزشی است که تا به امروز در کل جهان تولید شده است. در ماه های گذشته نیز اپلیکیشنی مختص بزرگسالان برای فراگیری آسان و سریع و کاربردی و بدون پرداخت هزینه ارائه داده شد که بسیار کاربرد داشت و اکثر کاربران احساس رضایت خود را به اشتراک گذاشتند.

 

همان طور که می دانید کودکان به داستان ها و انیمیشن علاقه زیادی داشته و همچنین کودکان نسل جدید به گوشی موبایل نیز گرایش دارند.

طراحان این اپلیکیشن از این نکات ذکر شده برای ساخت این برنامه استفاده کرده اند و فضایی کاملا آموزشی همراه با بازی به وجود آورده اند تا مفاهیم و مهارت های زبان انگلیسی را به کودکان بیاموزند. این برنامه بالاترین استانداردهای آموزشی جهانی را دارا می باشد و محیط شاد و مفرح آن می تواند کودکان را به خود جذب نماید.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان Metamorphabet

 

Metamorphabet اپلیکیشنی دیگر و بسیار سرگرم کننده است که به راحتی کودکان را به خود جذب می کند.

در این برنامه کودک می تواند ۲۶ حرف الفبای انگلیسی را بکشد و رها کند و حروف را کنار یکدیگر قرار دهد، تا علاوه بر یادگیری حروف کلمات را نیز فرابگیرد.

مسئله بسیار مهم که اکثر اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی آن را ندارند، این است که یک علامتی از یک کلمه به شکل های مختلف در کنار حروف نمایش داده می شود تا کودک بتواند به راحتی شکل آن کلمه را در خاطر خود بسپارد.

این برنامه با رابط کاربری راحت و پاسخگو و طراحی خاص خود، ابزاری بی نظیر برای کودکان است که در راستای یادگیری حروف الفبای انگلیسی و یادگیری کلمات می کوشد. لازم به ذکر که نه تنها کودکان بلکه بزگسالان نیز می توانند برای فراگیری زبان انگلیسی از این برنامه استفاده نمایند.

 

 

اپلیکیشن papita

امروزه بارها و بارها و در شبکه های مختلف تبلیغ این اپلیکیشن را می بینیم، همان طور که در تبلیغات مشخص شده است طراحی این اپلیکیشن ترکیبی از بازی و سرگرمی است که یادگیری زبان انگلیسی نیز در آن گنجانده شده و همین مسئله موجب می شود این برنامه برای کودکان در سنین پایین نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

همان طور که می دانید این برنامه پرداختی است و اپلیکیشن پاپیتا این امکان را برای کاربران مهیا کرده است که پیش از خرید قطعه ای کوتاه از آموزش در حین بازی را به نمایش می گذارد و کاربر در صورتی که از نحوه آموزش راضی باشد مبلغ مورد نظر را پرداخت می کند و سپس به نسخه ی اصلی دسترسی پیدا می کند.

 

 

اپلیکیشن زبان زی

همان طور که می دانید زبان انگلیسی یکی از مهم ترین زبان های دنیا است که در اکثر کشورهای دنیا این زبان، زبان اصلی و یا زبان دوم مردمان آن کشور است. این امر موجب شده تا انگلیسی به یک زبان بین المللی تبدیل شود. حال مهم ترین مسئله این است که بهترین سن برای یادگیری زبان چه سنی است؟ افرادی که از سنین پایین زبان انگلیسی را یاد می گیرند بسیار موفق تر از کسانی هستند که از بعد از سن بلوغ شروع به فراگیری می کنند. اپلیکیشن زبان زی یکی از موفق ترین برنامه ها در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی به کودکان است.

این برنامه دارای شیوه ای منظم به صورت روزانه است که زبان انگلیسی را با سرگرمی های متنوع به کودکان آموزش می دهد.

در صورتی که قصد دارید زبان انگلیسی را در خانه به کودک خود آموزش دهید، زبان زی انتخابی موثر و خوب است. تلفظ صحیح کلمات می بایست از همان سنین پایین در ذهن کودکتان شکل بگیرد. بنابراین بهتر است اگر خودتان در این زمینه تخصص ندارید برای آموزش فرزندتان نیز اقدام نکنید. زبان زی روشی موثر است که زبان انگلیسی را در غالب کارتون و بازی به کودکان آموزش می دهد.

آموزش اجباری به کودکان آن ها را از هدف دور می کند و هیچ جذابیتی برای آن ها ندارد ولی اگر آموزش در غالب بازی و سرگرمی قرار گیرد می تواند بسیار جذاب و نتیجه بخش نیز باشد.

 

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی English vocabulary for kids

اپلیکیشن English vocabulary for kids برای کودکان بین ۲ تا ۱۰ سال مناسب است و بر تمامی دستگاه های اندرویدی نیز نصب می شود.

با نصب این برنامه می توانید کلمات انگلیسی را به راحتی به کودکان خود آموزش دهید. در این برنامه لغات همراه با عکس نشان داده می شود و تلفظ صحیح آن نیز در این برنامه آموزش داده می شود. در این برنامه اسامی حیوانات، رنگ ها، اعداد، غذاها، وسایل خانه، طبیعت و … دسته بندی شده و به کودکان آموزش داده می شود.

کودکان با ذهن های خود تمامی کلمات را با تصویر خود در خاطر می سپارند و با شنیدن تلفظ صحیح و تکرار آن می توانند به راحتی آن را یاد بگیرند. کودکانی که بالای ۶ سال هستند می توانند نحوه ی نوشتن هر کلمه را فرابگیرند و با تمرین، املای هر واژه را بیاموزند.

 

 


فلش کارت انگلیسی و نحوی آموزش با آن به کودکان ( کلیک کنید )

+

آموزش حروف انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

 

بهترین اپلیکیشن برای آموزش زبان کودکان 2 تا 10 سال چیست ؟

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی English vocabulary for kids

اپلیکیشن papita چیست ؟

 این اپلیکیشن ترکیبی از بازی و سرگرمی است که یادگیری زبان انگلیسی است .

سرگرم ترین اپلیکیشن برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان چیست ؟

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان Metamorphabet

Rate this post