انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی | آموزش زبان انگلیسی به کودکان

 کودکان در بازه سنی 3 تا 7 سال علاقه شدیدی به انیمیشن های موزیکال دارند و شاید این اتفاق برای شما هم افتاده که کودک شما در این سن با پخش این سبک از انیمیشن ها جلوی تلویزیون میخکوب شده باشد و با دقت به آنها نگاه کند و برخی از اوقات بعضی از دیالوگ های این انیمیشن ها را تکرار می کنند. به طور کلی می توان گفت که انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی یکی از بهترین روش ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد چرا که همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم کودکان به این انیمیشن ها علاقه زیادی نشان می دهند و به همین دلیل می توان با استفاده از انیمیشن موزیکال انگلیسی کودکانه هوش شنیداری کودکان خود را نسبت به زبان انگلیسی افزایش دهیم.

انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی باعث می شود گوش کودکان به مکالمات زبان انگلیسی عادت کند و والدین به راحتی بتوانند با استفاده از این انیمیشن ها کاربرد کلمات در جمله بندی را به کودکان خود آموزش دهند. از آنجایی که در انیمیشن کودکانه انگلیسی جملات و کلمات به گونه ای استفاده می شود که برای کودکان قابل فهم باشد و از طریق بازی و رقص و شعر آموزش زبان انگلیسی داده می شود بنابراین می توان به راحتی با استفاده از انیمیشن های موزیکال انگلیسی کلمات جدیدی را به کودکان خود آموزش دهیم .

در این مقاله می خواهیم تعدادی انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی را به شما معرفی کنیم که بر اساس آن ها بتوانید به راحتی برای آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان خود استفاده کنید. این نوید را به شما خواهیم داد که به زودی ، در کانال آپارات و کانال تلگرام و یا در مقاله ها ، این انیمیشن ها ارائه داده خواهد شد.

انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی

انیمیشن های کودکانه زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود از آن استفاده کنید که می توان به :

انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی

1) انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی mother goose club 

این شرکت که در تولید ویدیو های آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان فعالیت دارد که علاوه بر ویدیوهای آموزشی ، انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی نیز تولید می کند. انیمیشن های این مجموعه از آنجایی که از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور پخش می شود ، طرفداران زیادی در بین خانواده های ایرانی دارد.

کارتون موزیکال کودکانه انگلیسی

2) انیمیشن های strawberry shortcake

انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی اstrawberry shortcake که در ایران در بین کودکان به اسم توت فرنگی کوچولو شناخته می شود یکی از بهترین انیمیشن های کودکانه می باشد که در میان کودکان در سراسر کشور های دنیا و ایران بسیار محبوب می باشد و والدین می توانند از این انیمیشن برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود استفاده نمایند .

3) انیمیشن های کلاسیک شرکت والت دیزنی

شرکت والت دیزنی یکی از کمپانی های بزرگ هالیوودی می باشد که در صنعت ساخت انیمیشن بالاخص برای کودکان 3 تا 7 سال فعالیت می کند. در انیمیشن های این کمپانی ، دیالوگ هایی استفاده می شود که برای کودکان قابل فهم باشد و این موضوع می تواند یکی از موثرترین راه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان باشد. انیمیشن موزیکال کودکانه انگلیسی کمپانی والت دیزنی می توان به

  1. انیمیشن سیندرلا
  2. انیمیشن شیر شاه
  3. انیمیشن دامبو
  4. انیمیشن دیو و دلبر

و … اشاره نمود .

در کنار تمامی توصیفاتی که در این مقاله به شما ارائه نمودیم باید بدانید که آموزش زبان انگلیسی به کودکان مخصوصا به کودکانی که در بازه سنی 3 تا 7 سال می باشند کار بسیار دشواری است بدین منظور به شما پیشنهاد میکنیم حتما آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را به موسسات زبان تخصصی کودکان بسپارید تا از همان ابتدا آموزش زبان به کودکان شما به صورت اصولی انجام شود تا کودکان شما بتوانند در سنین مشخص برای شرکت در آزمون های بین الملل شرکت نمایند و بتوانند مدرک معتبر بین المللی دریافت نمایند.

اگردر غرب تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در منطقه 5 و 22 در دسترسی بسیار عالی قرار دارد.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکان سه ساله بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

Rate this post