انگلیسی حرف زدن با نوزاد

اگر می خواهید در آینده کودکانتان در زبان انگلیسی و زبان دوم موفق باشند با کودکانتان در دوران نوزادی انگلیسی صحبت کنید . باید بگویم که اگر زبان اول و دوم شما انگلیسی باشد شما با بیش از ۲۰ درصد از مردم جهان به راحتی می توانید ارتباط برقرار کنید پس چرا این فرصت ارزشمند را به کودکانتان ندهید.

شما از روش های مختلف می توانید انگلیسی حرف زدن با نوزادتان را تمرین کنید ما در ادامه مقاله در این زمینه شما را راهنمایی می‌کنیم و امیدوارم که این مقاله برایتان مفید باشد در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشتید می توانید به سایر مقالات سایت در نقش ” اخبار ” مراجعه کنید.

انگلیسی حرف زدن با نوزاد

کاری که در این زمینه شما باید انجام دهید این است که با کودکانتان نیمه فارسی و نیمه انگلیسی صحبت کنید یعنی وقتی می‌خواهید اشیا حیوانات و یا میوه ها به کودکان تان نشان دهید ، هم اسامی فارسی آنها را بگویید هم اسامی انگلیسی را بگویید. به این کار می گویند انگلیسی حرف زدن با نوزادان شما با این روش می توانید کودک دوزبانه بزرگ کنید که در آینده به راحتی بتواند به زبان انگلیسی مانند زبان مادری مسلط باشد.

یکی دیگر از کارهایی که شما می‌توانید انجام دهید این است که از موزیک های انگلیسی استفاده کنید به صورتی که موزیک را برای کودک تان بگذارید تا گوش دهند تا به صورت ناخودآگاه به زبان انگلیسی آشنا شود. استفاده از موسیقی یکی از مدرن ترین و کارآمد ترین روش اموزش زبان است برای همه سنین.

فکر کنید که کودک شما به چه روشی زبان اول خود را یاد گرفته است- از طریق بازی و صحبت با شما در تمام روز. همین الگو برای یادگیری زبان دوم هم وجود دارد.

بچه‌ها در هنگام فعالیت‌های معنادار در زندگی روزمره، به بهترین شکل کلمه‌ها را یاد می‌گیرند. فکر کنید که کودک شما زبان اول خود را چگونه یاد گرفته است- از طریق بازی و صحبت با شما در سراسر روز. همین روش برای یاد گرفتن زبان دوم هم جوابگو است. در حرف زدن به زبان انگلیسی و آموزش آن به کودک تلاش برای یاد دادن کلمات (مثلاً با نگاه کردن به فلش‌کارت‌ها) هرگز برای کودک خیلی جذاب یا مهیج نیست. احتمال اینکه کودک شما کلمات جدید را در حین شنیدن در فعالیت‌های معنادار یاد بگیرد، بسیار بیشتر است.

یک آموزشگاه معتبر زبان کودکان که ما میتوانیم به شما معرفی کنیم، آموزشگاه زبان کودکان بادبادک است. شما در دو شعبه میتوانید در آموشگاه زبان بادبادک ثبت نام کنید.شعبه اول آن در منطقه 5 و شعبه دوم آن در منطقه 22 میباشد. مربیان این آموزشگاه بسیار دلسوز و مهربان هستند و شما با آرامش خاطر میتوانید فرزندان خود را به آنها بسپارید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post