آیا به کودکان زبان انگلیسی آموزش بدهیم؟ + مشاوره

آیا آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار درستی است؟

آیا لازم است که از سن کودکی زبان انگلیسی را به فرزند خود آموزش دهیم؟

امروزه بسیاری از اولیا دغدغه آموزش زبان به فرزند خود را دارد.

برخی بر این باورند که آموزش زبان از سنین کودکی بسیار مفید است و برخی دیگر این کار را کاری بیهوده می دانند.

ما در این مقاله قصد داریم پاسخ این سوال را به شما بدهیم.

ابتدا به این سوال پاسخ می دهیم که:

آیا یادگیری زبان انگلیسی مفید است یا خیر؟

امروزه زبان بین المللی زبان انگلیسی بوده است و بسیاری از مقالات به زبان انگلیسی هستند. همچنین فیلم ها و کتابهای آموزشی مرجع به زبان انگلیسی هستند. این مراجع بعد از ترجمه مقداری از بار علمی خود را از دست می دهند. همچنین امروز سفرهای خارجی نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است و در کشورهای خارجی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

بنابراین هر چقدر زمان می گذرد مردم بیشتر به آموزش زبان انگلیسی نیازمند می شوند زیرا در انجام کارهای روزمره به آن نیاز پیدا می کنند.

 بهترین زمان آموزش زبان در چه سنی است؟

بر اساس تحقیقات صورت گرفته کودکان بین ۳ تا ۷ سال بیشترین آمادگی را برای آموزش زبان دارد زیرا در این سن کودک علاقه زیادی به جستجو و کنجکاوی دارد و زبان جدید مانند یک ماجراجویی برای ا جذاب خواهد بود.

بنابراین بهترین حالت برای شروع آموزش در این بازه سنی است اما در این بازه سنی آموزش دادن به کودکان سختی های خاص خود را دارد. کودکان در این سن بازیگوش هستند و با متود های معمولی نمیتوان به آن ها آموزش داد.

در این سن آموزش کودک نیاز به شرایطی دارد که ممکن است در منزل قابل اجرا نباشد که در این صورت می بایست به موسسه های آموزش زبان کودکان مراجعه کرد


 می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post