آموزش میوه ها به زبان انگلیسی به کودکان

آموزش میوه ها یکی دیگر از آموزش های زبان به کودکان می باشد که در راستای آموزش کلمات ساده انگلیسی کاربرد دارد . در این مقاله می خواهیم در رابطه با نحوه آموزش میوه ها به زبان انگلیسی توضیح به کودکان توضیح بدهیم . در اموزش میوه ها به زبان انگلیسی بهتر است زمانی که کودک شما در حال خوردن میوه می باشد به او آموزش دهیم که نام میوه ها به زبان انگلیسی به چه صورت می باشد . البته این را هم در نظر داشته باشید می توانید از ویدئو های موزیکال ، آهنگ های صوتی و فلش کارت ها نیز استفاده کنید .

در این مقال یک شعر و یک فایل pdf فلش کارت آموزش میوه ها به زبان انگلیسی به کودکان در اختیارتان قرار خواهیم داد .

نحوه آموزش میوه ها به زبان انگلیسی

سعی کنید در آموزش میوه ها به زبان انگلیسی به کودکان خود حتما از روش آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان استفاده نمایید تا کودکان علاوه بر آموزش زبان انگلیسی بتوانند بازی کنند و شعر بخوانند و سرگرم باشند . این کار باعث خواهد شد تا کودک شما علاقه بیشتری نسبت به آموزش زبان انگلیسی نشان دهد .

apple apricot banana
blackberry cherry coconut
grapes kiwi fruit lemon
lime mango melon
orange peach

pear

pineapple plum raspberry
strawberry watermelon

سعی کنید حتما از فایل صوتی برای آموزش میوه ها استفاده کنید تا فرزند شما بتواند به راحتی شعرها را تکرار کند و تلفظ صحیح میوه ها به زبان انگلیسی را یاد بگیرد .

برای دانلود فایل صوتی آموزش میوه ها به کودکان به زبان انگلیسیاینجا کلیک کنید .

فلش کارت آموزش میوه ها به زبان انگلیسی

برای دانلود فلش کارت آموزش زبان انگلیسی به کودکان بر روی فایل زیر کلیک کنید .

فلش کارت اموزش میوه ها به زبان انگلیسی( کلیک کنید )

 

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.
به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکان بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post