آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان

همیشه والدین علاقه زیادی به این دارند که کودکان آنها حتی در سنین پایین بتوانند به زبان انگلیسی صحبت کنند و همیشه در تلاشند تا با آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان این موضوع7 را محقق کنند . از آنجایی که کودکان در سنین پایین نمی توانند کلمات را به انگلیسی بنویسند بنابراین والدین باید تنها بر روی قدرت صحبت کردن آنها تمرکز کنند . اما موضوعی که مهم است این است که والدین برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان باید از کجا شروع کنند .

موضوع مهمی که والدین باید در نظر داشته باشند این است که اگر زبان انگلیسی شما خیلی قوی نیست باز دلیل بر این نخواهد بود که شما نمی توانید زبان انگلیسی را به کودکان خود بیاموزید . تنها موضوعی که می توان در رابطه با آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان باید در نظر داشته باشید این است که خود را اشتیاق به آموزش زبان به کودک خود نشان دهید و کودک خود را بسیار تشویق و ستایش کنید . همین امر باعث می شود که کودک شما برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی اشتیاق نشان دهد . البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان نیازمند صبوری و تکرار زیاد والدین را دارد .

در این مقاله می خواهیم در رابطه با آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان در منزل را آموزش دهیم و بگوییم برای شروع باید چه مراحلی را طی کنید . به شما پیشنهاد می کنیم اگر وقت و زمان و صبر و حوصله لازم برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را ندارید برای این امر اقدام نکنید و آموزش زبان انگلیسی را به آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی مختص به کودکان بسپارید .

آموزش مکالمه ساده زبان انگلیسی به کودکان

آموزش مکالمه ساده زبان انگلیسی به کودکان

برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان همواره به نکات زیر توجه داشته باشید :

1) اگر کودک شما سن پایینی دارد بهتر است زمان آموزش را در روز کوتاهتر و جذاب تر کنید مثلا هر بار که میخواهید زبان انگلیسی را به کودک خود آموزش دهید 15 دقیقه بیشتر این کار را انجام ندهید اما می توانید هر نوبت آموزش زبان را در روز 3 یا 4 بار تکرار کنید . اینم موضع باعث می شود که کودک شما نسبت به آموزش زبان انگلیسی مقاومت نکند و همواره آموزش زبان برای او جذاب باشد .

2) از روش های عادی برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان خود استفاده نکنید سعی کنید آموزش های خود را همراه با آهنگ ، کارتون ، فلش کارت ، رقص و صادی انجام دهید . این کار باعث می شود تا کودک شما اشتیاق بیشتری به آموزش زبان انگلیسی نشان دهد . به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به آموزش موزیکال زبان انگلیسی را مطالعه نمایید چرا که در این مقاله به تفضیل در رابطه با این موضوع توضیح داده ایم .

اموزش موزیکال زبان انگلیسی ( کلیک کنید ) 

3) یکی از مهم ترین زمان هایی که کودکان موضوعات را یاد می یگرند در زمان بازی می باشد مثلا کودکان در زمان بازی اخلاق کار گروهی ، برخورد با هم نوع خود و … را یاد می گیرند . بنابراین این بهترین فرصت برای والدین می باشد که بتوانند از این موضوع برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان خود استفاده نمایند . به فرض مثال شما می توانید از فلش کارت ها برای بازی با کودک خود و آموزش زبان استفاده نمایید . به شما پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به آموزش زبان به کودکان همراه با بازی را مطالعه نمایید.

آموزش زبان به کودکان همراه با بازی ( کلیک کنید ) 

4) می توانید از شعر و داستان برای آموزش حروف و زبان انگلیسی استفاده نمایید . بهتر است پس از اینکه حروف انگلیسی را به او آموزش دادید با کلمات ساده مثل اسم اسباب بازی ها ، میوه ها ، سبزیجات و … استفاده نمایید . به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله های مربوط به انها را مطالعه نمایید چرا که برای راحت تر کردن آموزش مکالمه زبان انگلیسی  به کودکان در مقاله های آنها آهنگ و فلش کارت های مخصوص قرار داده ایم .

آموزش میوه ها به زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید ) 

آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

آموزش اعضای بدن به زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید ) 

آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

5) سعی کنید صفات زبان انگلیسی را به کودکان خود یاد دهید چرا که آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان مستلزم یادگیری جمله بندی می باشد و بهترین راه برای آموزش جمله سازی به کودکان ، آموزش صفات انگلیسی به کودکان می باشد . حتما مقاله آموزش صفات انگلیسی به کودکان را مطالعه نمایید .

آموزش صفات انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید ) 

آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان در منزل

همانطور که در بالا مشاهده می کنید آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار دشواری است و اگر نمی توانید و یا وقت کافی برای آموزش به کودکان خود را ندارید ، حتما کودکان خود را در آموزشگاه های تخصصی زبان کودکان ثبت نام نمایید .

اگردر غرب تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در منطقه 5 و 22 در دسترسی بسیار عالی قرار دارد.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکان 3 ساله بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را از طریق روش آموزش موزیکال زبان انگلیسی یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post