آموزش مقدماتی زبان انگلیسی pdf

بارها در مقالات مختلف به این موضوع اشاره کرده ایم که آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار سختی است در اینجا راهکارهای آموزش مقدماتی زبان انگلیسی pdf به کودکان را به شما آموزش می دهیم که شما از چه ترفندهایی می توانید استفاده کنید تا زبان انگلیسی کودکان تان را تقویت کنید اما توصیه ما به شما این است که کودکان تان را به یک آموزشگاه زبان مناسب به کودکان ببرید تا با مربیان با تجربه آموزش ببینند تا بتوانند در آینده زبان انگلیسی و یا زبان دوم بسیار قوی داشته باشند.

اما مسئله ای که مهم است و بارها به آن اشاره کرده ایم سختی آموزش زبان به کودکان است زیرا برخلاف از تصور بسیاری از والدین آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار دشواری است. از آنجایی که  کودکان بازیگوش هستند و تمایلی به یادگیری ندارند کار والدین سخت میشود  اما به علت آنکه بهترین سن آموزش زبان انگلیسی به کودکان ۳ تا ۱۰ سال است ما در این مقاله می‌خواهیم والدین را با شیوه های آموزش زبان انگلیسی یا بهتر است بگوییم آموزش مقدماتی زبان انگلیسی pdf آشنا کنیم.

تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین عواملی که تاکید میشود یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین آغاز کنید لهجه کودکان است. زمانی که کودکان در سن پایین آموزش را آغاز میکنند بسیار روان تر و مانند زبان مادری میتوانند انگلیسی صحبت کنند. یکی از دلایل بسیار قانع کننده برای شروع یادگیری زبان برای فرزندان خود می تواند همین عامل باشد. با راهنمایی آنان برای یادگیری زبان در سنین پایین، تلفظ صحیح کلمات و صحبت کردن همانند افراد بومی را در سنین بالاتر به آنها هدیه خواهید کرد!

دومین عامل تاکید ما بر روی اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین هم علاقه کودکان برای یادگیری است. کودکان از اموزش بسیار لذت میبرند و اگر از روشهای بازی و سرگرمی این اموزش صورت بگیرد میتواند نتایج بسیار مطلوبی داشته باشد.

برای رسیدن به هدف خود باید والدین و دبیران همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا چند زبانگی فرهنگ کودکان شود. پس نقش والدین نیز در شکل گیری این فرهنگ بسیار زیاد است.

آموزش مقدماتی زبان انگلیسی pdf

در ابتدا توجه کنید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان یک روال مشخص داشته باشید و به صورت نامظم و بی برنامه آموزش را آغاز نکنید زیرا آموزش پراکنده بی تاثیر است.

بهترین روش تشویق کودکان برای آموزش زبان استفاده از بازی و سرگرمی است. کودکات بازیگوش هستند و این روش میتواند بسیار موثر باشد.  در مقالات زیادی روش ها و بازی های مناسب آموزش زبان را آورده ایم. از بخش اخبار سایت میتوانید مقالات مربوطه را مشاهده کنید.

این بازی ها میتواند:

بازی‌های هیجان‌انگیز: مثل پانتومیم
بازی‌های فکری: مار و پله و سایر بازی‌های سنتی
بازی با کلمات
بازی‌های آنلاین

و…. باشد.

یکی از موثرترین نحوه تشویق کودکان برای آموزش زبان کتابخوانی است. در روز حتما یک کتاب انگلیسی برای کودکتان بخوانید. البته این مرحله باید پس از آموزش ابتدایی صورت گیرد. میتوانید بخش هایی که کودکتان متوجه نمیشود را با هم ترجمه کنید.

بعد از کتاب ، موزیک های شاد نیز در آموزش و تشویق به آموزش زبان بسیار موثر هستند.


همه زبان آموزان به دنبال بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی در منزل هستند . ما در این مقاله چند پیکیج معروف را معرف میکنیم اما باز هم توصیه ما استفاده از کلاس زبان است. همانطور که میدانید اکر پیکیج ها اینترنتی شده اند. ما چند نمونه برنامه اینترنتی آموزش زبان معرفی میکنیم :


۱- آموزش زبان انگلیسی رزتا استون (اندروید و کامپیوتر)

بهترین ویژگی های این بسته این است که تلفظ زبان انگلیسی و مکالمه را خیلی خوب به شما آموزش می دهد.


۲- نرم افزار آموزش زبان انگلیسی نصرت (فقط نسخه تصویری)

تاثیر این نرم افزار آموزشی در تقویت مکالمه در کمتر از ۳ ماه !! واقعا جالب و تحسین برانگیز است.


۳- اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی (چکامه)


۴- نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Duolingo

یادگیری زبان در این نرم افزار با جنبه سرگرمی همراه است

مقالات مفید :

تست های تعیین سطح زبان انگلیسی برای کودکان

دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

8سایت خارجی برتر آموزش زبان انگلیسی به کودکان

 فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان  

آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان 

آموزش زبان انگلیسی با رقص

بهترین سی دی آموزش زبان انگلیسی کودکان   


حال می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post