آموزش ضمایر اشاره در زبان انگلیسی

آموزش ضمایر اشاره در زبان انگلیسی یکی از مهمترین بخش های آموزش گرامر است. از همین رو ما در این مقاله تصمیم داریم آموزش ضمایر اشاره در زبان انگلیسی را برایتان قرار دهیم. امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید باشد.

برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی با ما همراه باشید.

آموزش ضمایر اشاره در زبان انگلیسی

ضمایر اشاره (demonstrative pronouns) همانطور که از اسم‌شان پیداست برای اشاره کردن به چیزی یا گاهی اوقات به شخصی استفاده می‌شود. این ضمایر در زبان انگلیسی شامل this (اشاره به چیز مفرد نزدیک)، that (اشاره به چیز مفرد دور)، these (اشاره به چیزهای نزدیک) و those (اشاره به چیزهای دور) هستند. جملاتی که با این ضمایر ساخته می‌شوند، همیشه سوم شخص هستند.

معادل فارسی ضمیر اشاره انگلیسی
این  this
آن، اون  that
اینها، اینا  these
آنها، اونا  those

به مثال های زیر توجه کنید:

This is a bakery.

(این یک نانوایی است.)

 That is a restaurant.

(آن یک رستوران است.)

 These are cats.

(اینها گربه هستند.)

 Those are dogs.

(آنها سگ هستند.)

نکته : توجه داشته باشید ضمایر اشاره معمولا نسبی هستند. یعنی فاصله ریاضی ای برای انتخاب ضمیر وجود ندارد (که مثلا دورتر از 3 متر از ضمیر دور استفاده شود.). به صورت معمول چیزی که آنقدر نزدیک است که در دسترس است را با ضمیر اشاره نزدیک و چیزی که خارج از دسترس است را با ضمیر اشاره دور مورد اشاره قرار می دهند.

ضمایر اشاره برای اشاره به نزدیک: this (این) , these (اینها)
ضمایر اشاره برای اشاره به دور: that (آن) , those (آنها)


می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.
 

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.


 

ضمایر اشاره در انگلیسی کدامند

این  this
آن، اون  that
اینها، اینا  these
آنها، اونا  those

ضمایر اشاره برای اشاره به دور در انگلیسی کدامند

that (آن) , those (آنها)

ضمایر اشاره برای اشاره به نزدیک در انگلیسی کدامند

ضمایر اشاره برای اشاره به نزدیک: this (این) , these (اینها)
 

4/5 - (1 امتیاز)