آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی برای کودکان یکی از ابتدایی ترین آموزش های زبان انگلیسی به کودکان می باشد . برای این منظور والدین چند راه برای آموزش سبزیجات به به زبان انگلیسی به کودکان خود دارند که به شرح ذیل می باشد :

1) استفاده از فلش کارت های مخصوص آموزش زبان انگلیسی به کودکان

2) استفاده از کتاب های مخصوص آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی به روش رنگ آمیزی

3) استفاده از ویدئو های آموزشی برای یاد دادن سبزیجات به زبان انگلیسی

و …

در این مقاله می خواهیم یک pdf در رابطه با آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی و یک pdf فلش کارت برای آموزش سبزیجات به انگلیسی را در اختیار شما قرار دهیم که برای دانلود آنها می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید .

طرز ساخت فلش کارت زبان انگلیسی ( کلیک کنید ) 

آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی

آموزش سبزیجات به انگلیسی با فلش کارت

در آموزش سبزیجات به انگلیسی با فلش کارت باید دقت داشته باشید که باید به صورت دقیق و اصولی از فلش کارت ها استفاده نمایید . که به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله مربوط به طرز ساخت فلش کارت زبان انگلیسی را مطالعه نمایید .

نحوه آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی ( کلیک نمایید ) 

آموزش سبزیجات به انگلیسی pdf

در این pdf آموزش های جالبی در رابطه با آموزش سبزیجات به انگلیسی را به کودکان خود یاد خواهید داد .

pdf آموزش سبزیجات به انگلیسی ( کلیک کنید ) 

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.
به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش فونیکس و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post