آموزش زبان به کودکان همراه با بازی

آموزش زبان به کودکان همراه با بازی

شاید شما هم درباره آموزش به زبان کودکان به همراه بازی و سرگرمی چیزهایی شنیده باشید. همانطور که همه ما میدانیم آموزش یک زبان به کودکان کار بسیار سختی است چرا کودکان توجه کمتری نسبت به بزرگسالان دارند اما اگر آموزش را بلد باشید میتوانید به راحتی به کودکان خود زبان انگلیسی بیاموزیم.

ما به این نوع آموزش یادگیری فعالان می گوییم، یادگیری فعالانه یعنی کودک را کاملا درگیر آموزش کنیم و از طریق سرود ها آهنگ ها شعرها بازی کلیپ و کارهای هنری و دستی آموزش را انجام دهیم.

همانطور که می دانید بخش عظیمی از معنای زندگی کودکان بازی کردن است از همین رو برای آموزش به کودکان باید از بازی کردن کمک بگیرید.
این بازی‌ها می‌تواند مسابقات و یا فلش کارت ها باشد و یا بازی های هیجان انگیز دیگری…

این سوال برایتان پیش بیاید که چرا فرزندان ما باید زبان انگلیسی را در سن پایین بیاموزند؟؟

همانطور که خودتان مشاهده می کنید نسبت به هر زمانی که در گذشته است تحصیل در خارج کشور و مسافرت به خارج کشور افزایش پیدا کرده است. از طرفی نیز فرزند شما با فرهنگ های مختلف آشنا می شود و کودکانی که وزنم پایین تر شروع به آموزش زبان میکنند بسیار موفق تر از افرادی هستند که در سنین بالاتر آموزش زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند.

کودکانی که در سنین پایین آموزش زبان دارند بسیار راحت تر و آسان تر و با تسلط بیشتر مکالمه می کنند.
از کاری که شما به عنوان والدین باید انجام دهید این است که فرزند خود را در یک مرکز زبان انگلیسی مناسب فرزندتان ثبت نام کنید درعین یادگیری زبان سرگرمی و تفریحات خود را نیز از دست ندهند

بهترین آموزشگاه زبان کودکان غرب

اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید باید بگوییم یکی از بهترین آموزشگاه زبان ویژه کودکان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است این آموزشگاه مجهز به امکانات آموزشی کودکان بوده و دسترسی بسیار راحتی دارد از همین رو والدین تمایل بالایی در ثبت نام فرزندانشان در آموزشگاه زبان کودکان بادبادک دارند.

 

سیستم آموزشی مرکز زبان کودکان بادبادک

در آکادمی تخصصی زبان کودک بادبادک ، کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال آموزش زبان را با لهجه ای عالی در محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان فرا می گیرند. آموزشگاه زبان بادبادک در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

آموزشگاه زبان کودکان بادبادک یک آموزشگاه معتبر است که در غرب تهران میباشد.

آموزش زبان دراین آموزشگاه به صورت کاملا غیر مستقیم و به کمک بازی و سرگرمی میباشد. یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

فضای آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک کاملا مناسب کودکان است و از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبت در فرزندان عزیزتان دارد. کادر آموزشی نیز بسیار مهربان هستند و تلاش میکنند تا فرزند عزیز شما شخصیتی مستقل پیداکند و ارتباط و دوست یابی بهتری داشته باشد.

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.

آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post