آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در موقعیت های زنده

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه به کودکتان در همه شرایط زبان انگلیسی آموزش دهید؟ آیا میدانید آموزش زبان دوم در موقعیت های زنده به چه میزان تاثیر گذار است؟

ما در این مقاله میخواهیم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در موقعیت های زنده را قرار دهیم و میزان اثرگذاری ان را برایتان شرح دهیم.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در موقعیت های زنده

آموزش در موقعیت زنده یعنی چی؟ آموزش در موقعیت زنده یعنی در شرایط روزمره زبان انگلیسی را آموزش ببینید. حال چگونه میتوان برای کودکان آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در موقعیت های زنده قرار داد؟

شما از روش ها مختلفی میتوانید استفاده کنید با چند مثال برایتان توضیح میدهیم.

تمرین زبان انگلیسی برای کودکان بهتر است به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه آموزه های یک کودک را به چالش می کشد همواره به گونه ای باشد که کودک احساس نکند شما از او چیزی می خواهید و بهتر است که به گونه ای باشد که کودک احساس کند که بازی می کند.

باغ وحش »

یکی از بهترین روش های اموزش در موقیت زنده باغ وحش ها هستند. شما میتوانید کودکتان را به باغ وحش برده و اسامی حیوانات را به انگلیسی به انها آموزش دهید. روش های دیگری نیز موجود است برای آموزش اسامی حیوانات :

روش اول : استفاده از فلش کارت

شما میتوانید فلش کارت هایی را خریداری کنید که اسامی حیوانات با تصاویرشان را دارد. روی نوشته ها را بگیرید و از کودکتان بخواهید اسامی انگلیسی حیوانات را بگویند. سپس در مرحله بعد تصاویر را بپوشانید و از روی اسامی بخواهید تا بگوید کدام حیوان است؟ به این روش شما میتوانید اسامی تمامی حیوانات را به فرزندتان آموزش دهید.

البته یکسری فلش کارت ها هستن که نام حیوانات را به انگلیسی و فارسی نوشته اند و تصویری ندارند. از آنها نیز به همین طریق میتوانید استفاده کنید. آموزش اسم حیوانات به کودکان 1 تا 5 سال معمولا به این صورت است.

روش دوم : استفاده از اسباب بازی حیوانات

شما میتوانید اسباب بازی حیوانات را تهیه کنید . با نشان دادن آنها از فرزندتان بخواهید نام انگلیسی آن حیوانات را تکرار کنند. به این ترتیب کودکتان انگلیسی می آموزند

همچنین میتوانید کودکتان را به باغ وحش ببرید و آنجا حیوانات را با اسامی انگلیسی به کودکتان معرفی کنید.

اما به شما توصیه میکنیم زبان انگلیسی را در منزل به کودکتان آموزش ندهید و ان را به یک آموزشگاه زبان معتبر کودکان و یا یک خانه بازی مانند خانه بازی بادبادک ببرید.

راه دیگری که وجود دارد آموزش اسامی اسباب بازی ها به کودکان است. شما در حین بازی میتوانید به انگلیسی اسامی را اموزش دهید.


 می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post