آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر 3سال

ما در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر ۳ سال برایتان توضیح دهیم و امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان دارید می توانید مقالات دیگر سایت را در بخش ” اخبار” مشاهده کنید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر 3سال

آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر 3 سال درقالب آموزش زبان مادری باشد یعنی کودکان باید مانند زبان مادری به مرور و بسیار جذاب زبان انگلیسی را آموزش ببینند . آموزش زبان انگلیسی به کودکان را عموما مادران برعهده می‌گیرند اما می‌خواهیم راهنمایی‌های لازم در این زمینه را برای شما عزیزان قرار دهیم.

برای آموزش زبان انگلیسی در منزل به کودکان سه سال می توانید از روش های مختلف استفاده کنید، یکی از این روش ها این است که شما می توانید با کودکتان گاها انگلیسی صحبت کنید یعنی اسامی میوه ها اشیاء و حیوانات را به انگلیسی تلفظ کنید تا کودکان ضمیر ناخودآگاهش به زبان انگلیسی آشنا شوند و سپس از وسیله ها و فیلم های آموزشی زبان انگلیسی استفاده کنید.

یکی دیگر از راه هایی که شما والدین دارید این است که کودکان تان را به مراکز مختلف ویژه آموزش زبان به کودکان برده و آن را ثبت نام کنید.

فقط توجه داشته باشید که در این مراکز شرایط لازم برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان وجود داشته باشد . اولین شرط لازم در این زمینه داشتن یک مربی مهربان و دلسوز است و شرایط دیگر داشتن وسایل مورد نیاز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر ۳ سال است.

 

شرایط یک اموزشگاه داشته باشد به شرح زیر است
داشتن اسباب بازی ها و وسایل بازی مناسب آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر ۳ سال
داشتن فیلم های آموزشی زبان انگلیسی ویژه کودکان زیر سه سال
داشتن مربی های آموزشی مسئول و مهربان
شهریه مناسب این آموزشگاه ها

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکبادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post