آموزش زبان انگلیسی به کودکان به زبان ساده

پیش از اینکه توضیحاتی در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان به زبان ساده بدهیم بهتر است بدانید که بسیاری از والدین کودکان دوست دارند خودشان به فرزندانشان زبان انگلیسی را آموزش دهند اما نمی دانند از کجا و به چه روشی آموزش زبان انگلیسی به فرزند خود را آغاز کنند.

موشوعی که باید بدان توجه کنید این است که مهم نیست که زبان انگلیسی شما کامل نیست و به زبان انگلیسی تسلط ندارید ، مهمترین چیز این است که شما مشتاق هستید و باید این حس استفاده کنید و فرزندان خود را بسیار تشویق به یادگیری کنید.

نگران نباشید اگر فرزند شما نمی تواند به سرعت کلمات را به انگلیسی بگوید توجه داشته باشید آنها به مقدار مشخصی از زمان برای یادگیری زبان انگلیسی دارد بنابراین صبور باشید چرا کخه اگر مسیر را به درستی طی کنید ، فرزند شما به راحتی می تواند کلماتی را که به او آموزش داده اید را به انگلیسی بیان کند.

آموزش زبان انگلیسی به زبان ساده به کودکان

برای شروع بهتر است که یک زمان بندی برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود در نظر بگیرید.

سعی کنید جلسات آموزشی کوتاه و با تکرار بالا داشته باشید . توجه داشته باشید برای کودکانی که سن آنها حدود 3 تا 4 سال است بیشتر از 15 دقیقه نباشد . البته می توانید پس از اینکه مدت زمانی از آموزش شما گذشت و کودک شما به آموزش زبان انگلیسی علاقه مند شد زمان ها را افزایش دهید. توجه داشته باشید از آنجایی که کودکان در این سن بسیار بازیگوش هستند بهتر است آموزش های خود را متنوع انجام دهید به صورتیکه هم همراه با بازی و هم همراه با آهنگ و رقص و شادی باشد تا بتوانید کودک خود را به آموزش زبان انگلیسی جذب کنید.

شاید مهم ترین سوال والدین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود این باشد که آموزش زبان انگلیسی را از کجا و با چه موضوعاتی شروع کنیم؟

آموزش زبان انگلیسی به زبان ساده به کودکان

بهتر است آموزش خود را بر اساس اینکه فرزند شما نسبت به چه موضوعاتی علاقه نشان می دهد شروع کنید به عنوان مثال می توانید از موارد زیر شروع به آموزش زبان انگلیسی به کودک خود نمایید :

1) رنگ ها

2) صفت ها مثل بزرگ ، کوچک ، بلند ، شاد ، ناراحت ، خسته ، تشنه و …

3) اعضای بدن

4) اسامی اسباب بازی ها مثل تفنگ ، ماشین ، عروسک و …

5) اسامی حیوانات

6) اسامی انواع میوه ها و غذاها

در کنار تمامی این توصیفات شما می توانید فرزندان خود را از سنین 3 تا 7 سال در کلاس های آکادمی تخصصی زبان بادبادک ثبت نام نمایید . آموزش زبان به کودکان در موسسه بادبادک به گونه ای می باشد که آموزش زبان در کنار خانه بازی بادبادک انجام می پذیرد . به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که  موسسه بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

Rate this post