آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه

امروزه با توجه به بالا رفتن سطح سواد تحصیلی والدین ، علاقه دارند آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را در همان سنین پایین شروع کنند . به همین علت اکثر والدین تصمیم میگیرند آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه آغاز کنند و بر اساس دانش های خود آموزش زبان را شروع کنند. این موضوع برای کودکان نیز می تواند بسیار خوب باشد چرا که وقتی از سن پایین زبان انگلیسی را فرا می گیرند این موضوع باعث می شود در سنین بالاتر بتوانند به راحتی مشکل زبان انگلیسی خود را حل نمایند. اما موضوعی که والدین باید در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه به آن توجه داشته باشند این است که اولا اگر آموزش ها به صورت اصولی نباشد ممکن است کودکان در سنین پایین نسبت به آموزش زبان انگلیسی سرخورده شوند و دیگر به آموزش زبان انگلیسی روی خوش نشان ندهند. شاید دومین موضوعی که والدین با آن ممکن است برای آنها سوال باشد این باشد که آموزش زبان انگلیسی را به چه صورتی آغاز کنند . البته این را هم در نظر داشته باشید که آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید از سن مشخصی آغاز شود تا بتوانید به نتایج دلخواه خود برسید. موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر میخواهید زبان انگلیسی را به کودکان خود آموزش دهید باید آموزش زبان انگلیسی به صورت موزیکال و همراه با رقص و بازی باشد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه

حتما مقاله های زیر را مطالعه کنید .

آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی با رقص ( کلیک کنید ) 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل

بهتر است آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه از سن سه سالگی شروع شود چرا که کودک در این سن می تواند حداقل کلمات فارسی را به خوبی ادا کند . ضمنا کودکان در این سن به راحتی جمله بندی کنند و منظور خود را به راحتی به والدین خود یا اطرافیانش اعلام کند. بر همین اساس بهتر است در این سن شروعه به آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه را آغاز کنید .

آموزش زبان انگلیسی به کودک در منزل

بهتر است اگر می خواهید زبان انگلیسی را به کودکان خود از ابتدا شروع کنید ، حتما با حروف انگلیسی آغاز کنید و آوای کلمات را به کودک خود آموزش دهید . برای این کار شما می توانید به راحتی از فلش کارت های آموزش حروف انگلیسی استفاده نمایید . البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که می توانید از شعر های abc که در اینترنت زیاد وجود دارد استفاده کنید . به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله های مربوط به فلش کارت های زبان انگلیسی و دانلود شعر abcd را با کلیک بر روی لینک های زیر مطالعه نمایید .

دانلود شعر abc برای کودکان ( کلیک نمایید )

فلش کارت انگلیسی کودکان ( کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی به کودک در منزل

در قدم بعدی می توانید از فیلم ها و انیمیشن ها و کارتون ها استفاده نمایید . اجازه بدهید تا گوش کودکان شما به نوع جمله بندی در زبان انگلیسی آشنا شود. عجله نداشته باشید آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه ، نیاز به صبر و حوصله و تلاش زیاد دارد . به هر حال پیشنهاد ما به شما این است که آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را به آموزشگاه های زبان تخصصی کودکان بسپارید .

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post