آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 9 ساله

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 9 ساله با توجه به اینکه این کودکان وارد مدرسه شده اند و دایره کلماتی که در زبان فارسی یاد گرفته اند افزایش یافته است ، کار ساده تری به نسبت کودکان با سنین پایین تر می باشد . کودکان 9 ساله با توجه به اینکه در دبستان مشغول به تحصیل هستند با نحوه جمله سازی در زبان فارسی آشنا هستند به همین منظور زمانی که می خواهید کاربرد کلمات و جمله سازی در زبان انگلیسی را به آنها یاد بدهید کار ساده تری دارید.

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان 9 ساله می توانید از روش های گوناگونی استفاده کنید البته این موضوع را در نظر داشته باشید که آموزش زبان را به کودک خود را از قبل سن 9 سالگی شروع کرده اید یا اینکه تازه در سن 9 سالگی شروع به آموزش دادن به او شروع کرده اید . در این مقاله می خواهیم در رابطه با آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۹ ساله توضیحاتی را ارائه نماییم بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتما تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید .

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۹ ساله

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۹ ساله

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۹ ساله بستگی به این دارد که آموزش زبان انگلیسی به کودک خود را از سنین پایین تر شروع کرده اید یا خیر . اگر آموزش زبان انگلیسی به کودک خود را از سنین پایین تر شروع کرده اید و کودک شما می تواند کلمات را به زبان انگلیسی ادا کند حال زمان آن رسیده که کمی آموزش ها را حرفه ای تر کنید . آموزش های زبان انگلیسی را به گونه ای به کودکان خود آموزش دهید که بتواند جمله بندی انجام دهد و از کلماتی که یاد گرفته است در جمله بندی ها استفاده کند . بهتر است برای آموزش جمله سازی زبان انگلیسی برای کودکان 9 ساله از روش های گوناگونی از قبیل فیلم ها ، کارتون ها و انیمیشن ها یا به گونه ای که در مقاله آموزش موزیکال زبان انگلیسی توضیح داده ایم استفاده نمایید چرا که کودکان 9 ساله علاقه بسیار زیادی دارند تا شعر ها و جمله هایی که شنیده اند را تکرار کنند .

اموزش موزیکال زبان انگلیسی ( کلیک کنید ) 

روش دیگری که برای کودکان خود می توانید در نظر داشته باشید این است که از آموزش های زبان انگلیسی به کودکان به روش های روز دنیا از قبیل فونیکس و … استفاده نمایید ولی این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر میخواهید در این زمینه اقدام نمایید و از آموزش زبان انگلیسی به روش های استفاده نمایید بهتر است فرزند خود را در آموزشگاه های زبان انگلیسی مختص کودکان ثبت نام نمایید تا به صورت اصولی این آموزش ها انجام شود . چار که با آموزش هایی که در این آموزشگاه ها به فرزند شما داده می شود به گونه ای می باشد که فرزند شما بتواند پس از گذراندن دوره های اختصاصی در آزمون های معتبر بین المللی شرکت نماید و مدرک معتبر بین المللی زبان انگلیس را دریافت نماید.

اموزش زبان انگلیسی برای کودکان 9 ساله

اموزش زبان انگلیسی برای کودکان 9 ساله

اما اگر آموزشز بان انگلیسی را برای فرزند 9 ساله خود قبلا از رسیدن به این سن شروع نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم حتما به صورت پایه ای آموزش زبان را شروع کنید . منظور از آموزش پایه ای زبان انگلیسی به کودکان این می باشد که اموزش زبان انگلیسی برای کودکان 9 ساله خود را به روش های زیر شروع کنید :

1) آموزش از طریق فلش کارت

2) آموزش الفبای انگلیسی با رقص

3) آموزش کلمات انگلیسی با استفاده از بازی

و …

توجه داشته باشید که تمامی آموزش ها به صورت مقاله های مختلف و به صورت تخصصی و اختصاصی به طور کامل شرح داده شده است که به شما پیشنهاد میکنیم حتما با کلیک بر روی لینک زیر مقاله ها را با دقت مطالعه نمایید .

آموزش زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

 

همانطور که در بالا اشاره کردیم اگر قصد آموزش زبان انگلیسی در منزل را ندارید و می خواهید فرزند خود را به یک آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان ثبت نام کنید ، یک موسسه زبان مخصوص کودکان را به شما پیشنهاد کنیم .

آموزشگاه زبان بادبادک ، یک آموزشگاه زبان برای کودکان 3 ساله تا 7 ساله می باشد با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post