آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۸ ساله

همانطور که در مقاله آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۷ ساله نیز توضیح دادیم بهترین سن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان قبل از ۱۰ سال است پس اگر کودکان در سن ۸یا ۹ سالگی قرار دارد بهتر از هر چه سریعتر آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید زیرا کودکانی که دسته پایین‌تر توضیحات درس اول انگلیسی را یاد می‌گیرند در آینده مکالمه بهتری دارند.

از مزایای آموزش زبان انگلیسی در سن پایین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. توانایی ایجاد ارتباط در یک زبان جدید

2. مغز از طریق فعالیت های الکتریکی دچار تغییراتی می شود

3. عملکرد بهتر حافظه با یادگیری زبان

و…

روش تدریس phonics به کودکان

 

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ۸ ساله

 

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان ۸ ساله از روش‌های مختلفی مانند روش فونیکس می‌توانید استفاده کنید همچنین روش کتابخانی نیز روش موثری است.

خواندن داستان برای کودکان فواید بسیاری دارد که از جمله ان می توان به نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی در کودکان اشاره کرد در این مقاله مورد بحث ما نیست.
سعی کنید برای کودکان خود کتاب داستان های مصور اینگلیسی تهیه کنید و با هم کتاب بخوانید او نه تنها این کار را دوست دارد بلکه به مرور زمان با کلمات آشنا می شود در مغزش نهادینه می شود و بعد از گذشت زمانی می تواند بخواند و صحبت کند.

از روش های دیگر می توان به مشاهده فیلم های انگلیسی کودکانه و یا گوش کردن به موسیقی های کودکانه نام برد.
توصیه ما به والدین عزیز این است که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان انتخاب آموزشگاه که بهترین تدریس را دارد آموزشگاه زبان کودکان بادبادک رفته و شرایط آموزشی را مشاهده کنند.

آموزشگاه زبان بادبادک با توجه به شیوه آموزشی ویژه ای که دارند می توان از زبان انگلیسی را به کودکان تان با بازی و سرگرمی آموزش دهد.

 

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش فونیکس و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

Rate this post