آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب به کودکان

آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب به کودکان

 

 

آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب به کودکان چیست؟

آیا میتوان بدون کتاب مکالمه آموزش دید؟

آموزش زبان انگلیسی همراه با مکالمه چگونه است؟

ما در این مقاله میخواهیم روش های آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب به کودکان را به شما اموزش دهیم.

 

آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب به کودکان

یکی از مهمترین بخش های آموزش زبان انگلیسی ، آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. اگر به یک کودک تازه متولد شده توجه کنید میبینید ابتدا مکالمه را می آموزش سپس قواعد را آموزش میبینید شما نیز در آموزش زبان دوم باید همین روند را داشته باشید.

تمرکز و محوریت اصلی دوره های آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب بر روی مهارت های گفتاری و شنیداری زبان آموزان می باشد و طراحی سیلابس این دوره ها بر اساس متد functional/notional این امکان را به زبان آموزان می دهد که دایره لغات و مهارت گرامر خود را در قالب مکالمه و از طریق انجام تمرین های جذاب کلاسی ارتقاع دهند. استفاده از ویدئوهای آموزشی و مناسب با سطوح زبان آموزان روند یادگیری زبان آموزان را تسریع و جذاب تر کرده و تصویری گویا از شرایط محتمل و پیش روی آنها را نمایش میدهد.

شبیه سازی مکالمات صورت گرفته در شرایط مختلف، معرفی و تدریس کاربردی لغات، اصطلاحات و گرامر مورد نیاز در هر زمینه، تمرین های کلاسی متعدد و برنامه ریزی دقیق پیشرفت زبان آموزان باعث می شود تا این افراد با آمادگی و آگاهی کامل در موقعیت های مختلف یک جامعه انگلیسی زبان حاضر شوند و در انجام کارهای روزمره خود دچار سردرگمی نشوند.

اگر میخواهید در دوره های بدون کتاب آموزشگاه بادبادک ثبت نام کنید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

1/5 - (1 امتیاز)