آموزش زبان انگلیسی با کارتون به کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با کارتون ، نسبت به دیگر روش های آموزش زبان به کودکان مزیت های بیشتری دارد . کودکان در سنین 3 تا 5 سال علاقه زیادی به کارتون و انیمیشن دارند و هر چه این کارتون ها به صورت موزیکال و همراه با رقص و شعر باشد بیشتر نظر کودکان را جلب می کند به گونه ای که بسیاری از کودکان با مشاهده کارتون هایی که برایشان جذاب است و حتی به زبان انگلیسی می باشد ، جملات و کلماتی را که بسیار تکرار می شود ، را تکرار می کنند .

حال اگر از این موضوع یک استفاده بهینه کنید می توانید به سادگی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود از کارتون استفاده نمایید . اما موضوعی که باید در نظر داشته باشید این است که نباید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود تنها از روش آموزش زبان انگلیسی با کارتون استفاده کنید بهتر است در مراحل پیشرفته و تنها برای اینکه گوش کودکتان به کلمات و عبارات انگلیسی آشنا و عادت کند استفاده نمایید .

آموزش زبان انگلیسی با رقص ( کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی با کارتون

آموزش زبان انگلیسی با کارتون و فیلم

آموزش زبان انگلیسی با کارتون یک روش خیلی خاص برای آموزش زبان به کودکان می باشد که نیازمند این است که یک سری مراحل را پیش از آن انجام دهید. بهتر است با پیش از اینکه بخواهید زبان انگلیسی را به وسیله کارتون به کودکان خود آموزش دهید ، ابتدا از روش های اولیه استفاده کنید. روش های اولیه برای آموزش زبان به کودکان به این صورت است که شما ابتدا باید حروف الفبای انگلیسی را با استفاده از آهنگ و شعر و نقاشی و رنگ آمیزی به کودکان خود آموزش دهید . توجه داشته باشید که این موضوع می تواند برای والدین بسیار زمان بر باشد و والدین باید در این مرحله صبر و حوصله زیادی را از خود نشان دهند .

پس از اینکه کودک شما حروف الفبا را یاد گرفت باید شروع کنید خیلی آهسته و پیوسته کلمات انگلیسی را به او آموزش دهید . تمامی راه هایی که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان نیاز دارید را می توانید با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده نمایید .

آموزش زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید ) 

اموزش زبان انگلیسی با کارتن

البته این را هم فراموش نکنید که در تمامی این مراحل می توانید از کارتون ها و انیمیشن ها و فیلم های آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده نمایید اما به عنوان یک ابزار برای آموزش به کودکتان به آنها نگاه نکنید . پس از اینکه در رابطه با یک موضوع خاص تعداد کلمات زیادی را به فرزند خود آموزش دادی می توانید از روش آموزش زبان انگلیسی با کارتون استفاده کنید و کارتون ها و فیلم های مرتبط با آن موضوع مثلا اسم حیوانات یا اشیا را به کودکتان نشان دهید و از آموزش زبان انگلیسی با کارتون استفاده کنید . این کارتون ها باعث می شوند علاوه بر اینکه نحوه استفاده کلمات در جمله بندی را کودکتان یاد بگیرد ، باعث می شود کلمات دیگری که مرتبط با آموزش های خود می باشد را فرا بگیرد . در مقاله آموزش موزیکال زبان انگلیسی به تفضیل در این رابطه توضیح داده ایم .

آموزش موزیکال زبان انگلیسی برای کودکان ( کلیک کنید )

همانطور که در بالا اشاره کردیم توجه داشته باشید که آموزش زبان انگلیسی نیاز به زمان و صبر و حوصله فراوان می باشد و در زمان آموزش باید دقت زیادی داشته باشید تا کودک شما به صورت اشتباه زبان انگلیسی را فرا نگیرد . با توجه به تمامی این مشکلات پیشنهاد ما به شما این است که اگر زمان و صبر و حوصله زیادی ندارید و نمایتوانید برای آموزش به فرزند خود زمان زیادی را صرف کنید بهتر است برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود ، او را در آموزشگاه های زبان مختص کودکان ثبت نام نمایید .

دانلود کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ( کلیک کنید ) 

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش فونیکس و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post