آموزش زبان انگلیسی با رنگ آمیزی برای کودکان

اگر قصد این را دارید که آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را در سنین پایین انجام دهید یکی از بهترین روش ها ، آموزش زبان انگلیسی با رنگ آمیزی می باشد. کودکان در سنین پایین علاقه زیادی به نقاشی و رنگ آمیزی دارند به همین دلیل می توان از این علاقه مندی کودکان در راستای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود استفاده کنید . اما موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که به چه صورت برای آموزش زبان انگلیسی با رنگ آمیزی برای کودکان برنامه ریزی کنیم و انجام دهیم.

آموزش زبان انگلیسی با رنگ آمیزی

کتاب آموزش زبان انگلیسی با رنگ آمیزی

بیشتر کتاب هایی که برای آموزش زبان انگلیسی با رنگ آمیزی برای کودکان در بازار وجود دارد بیشتر در رابطه با آموزش پایه و برای کودکان رنج سنی 3 تا 5 سال بهتر است استفاده شود . از کتاب آموزش زبان انگلیسی به روش رنگ آمیزی شامل کتاب هایی از قبیل آموزش حروف الفبا ، آموزش اشیا ، آموزش نام حیوانات و … می باشد . در این مقاله دو pdf در رابطه با آموزش حروف الفبا و نام حیوانات در اختیار شما قرار داده ایم . بهترین روش برای استفاده از کتاب های رنگ آمیزی بدین صورت است که شما بهتر است که فایل pdf  را پرینت بگیرید و در جلوی کودک خود قرار دهید و اسم حیوان یا حروف الفبا را به تفکیک و به انگلیسی نام ببرید و کودک شما آنها را پیدا کند و به عنوان جایزه ، شروع به رنگ آمیزی کند. به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان را مطالعه نمایید چرا که یکی از موثرترین روش های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد .

اموزش موزیکال زبان انگلیسی ( کلیک کنید ) 

توجه داشته باشید که بهتر است در کنار آموزش زبان انگلیسی به روش رنگ آمیزی از روش های دیگر از قبیل آموزش زبانا با رقص ، با فلش کارت و … هم استفاده کنید .

برای دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی با رنگ آمیزی بر روی لینک های زیر کلیک کنید .

کتاب آموزش حروف انگلیسی با رنگ آمیزی ( کلیک کنید )

کتاب آموزش حیوانات با رنگ آموزی ( کلیک کنید )

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.
به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکان بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post