آموزش زبان انگلیسی با رقص ویژه کودکان 3 ساله و به بالا

شاید شما هم آموزش زبان انگلیسی با رقص را شنیده باشید و بخواهید بدانید شیوه آموزش با رقص به چه صورت می باشد باید بگویم که آموزش زبان انگلیسی به کودکان یکی از شیرین ترین و سخت ترین کارها است و اگر به درستی انجام نگیرد دچار مشکل می شوید.

آموزش زبان انگلیسی با رقص ویژه کودکان 3 ساله و به بالا

بهترین کار برای آغاز آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده از موزیکال حروف الفبای انگلیسی است.

اگر زبان انگلیسی قوی ندارید اصلا نگران نباشید زیرا این موضوع خللی در آموزش نشانه ایجاد نمی کند و تنها چیزی که فرزندتان به آن احتیاج دارند اشتیاق شماست.
آموزش زبان انگلیسی به کودکان صبر و حوصله زیادی لازم دارد و شما نباید در کوتاه مدت منتظر نتایج عالی باشید.

اگر می خواهید در منزل زبان انگلیسی را از طریق رقص به کودکانتان آموزش دهید باید بگوییم که برای این کار یک زمان مشخص در نظر بگیرید و در زمان های پراکنده و دلبخواهی این کار را انجام ندهید تا کودکان یک نظم فکری برای این کار داشته باشد یعنی مثلاً هر روز بعد از ظهر یا هر روز صبح در یک ساعت مشخص آموزش را آغاز کنیم.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان می تواند از طریق رقصیدن به یا گوش دادن به موزیک های کودکانه باشند و کودک شما همزمان با فعالیت هایش اشعار را حفظ و تکرار کند این امر سبب می‌شود تا مکالمه زبان انگلیسی فرزندتان تقویت شود همچنین شما می توانید برنامه های کودک به زبان انگلیسی یا کتاب‌هایی با نوشته های انگلیسی برای کودک تان تهیه کنید.
اما اگر این امکانات برای شما فراهم است فرزندتان را به یک آموزشگاه زبان مناسب کودکان برده و در آنجا ثبت نام کنید تا در یک محیط مناسب و با اساتید مجرب زبان انگلیسی آموزش ببینند

ما در این زمینه یک اموزشگاه زبان معتبر در غرب تهران برایتان معرفی می کنیم تا در صورت تمایل به این مکان مراجعه کرده و در صورت تمایل ثبت نام کنید.

کدام آموزشگاه زبان برای کودکان مناسب است؟

اگر تصمیم گرفتید فرزند خود را در یک آموزشگاه زبان ثبت نام کنید. بهترین مرکز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و خردسالان آموزشگاه زبان بادبادک میباشد.

آموزشگاه زبان بادبادک یکی از معتبر ترین و جذاب ترین مرکز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان میباشد.

این آموزشگاه در مناطق 5 و 22 میباشد و دسترسی بسیار راحتی دارد. با توجه به شیوه آموزشی زبان انگلیسی آموزشگاه بادبادک افراد بسیاری تمایل به ثبت نام فرزندان خود در این آموزشگاه دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مراجه حضوری به ادرس های زیر مراجعه کنید و یا باشماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید.

فضای آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک کاملا مناسب کودکان است و از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبت در فرزندان عزیزتان دارد. کادر آموزشی نیز بسیار مهربان هستند و تلاش میکنند تا فرزند عزیز شما شخصیتی مستقل پیداکند و ارتباط و دوست یابی بهتری داشته باشد.

در گزارشی که در سال 2007 در تعدادی از کالج های ایالات متحده آمریکا توسط اعضا هیئت مدیره کالج که اداره آزمون SAT را به عهدع دارند ، منتشر شده که مزایا و نتایج درخشان یادگیری زبان های خارجی را به وضوح نشان میدهد.

در این آمار ها دانش آموزانی که در سن کم و حداقل 4 سال یا بیشتر از آن در حال تحصیل یک زبان خارجی بودند به طور میانگین 1400 امتیاز از مجموع 8000 امتیاز بیشتر از کساتی که تجربه اموزش زبان انگلیسی را نداشتند کسب کرده اند ، و تقریبا بیش از 140 امتیاز در بخش ریاضیات و در بخش نوشتار بیش از 150 امتیاز کسب کرده اند.

آموزش انگلیسی با رقص

سیستم آموزشی آکادمی زبان کودکان بادبادک

در آکادمی تخصصی زبان کودک بادبادک ، کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال آموزش زبان را با لهجه ای عالی در محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان فرا می گیرند. آموزشگاه زبان بادبادک در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

آموزشگاه زبان کودکان بادبادک یک آموزشگاه معتبر است که در غرب تهران میباشد.

آموزش زبان دراین آموزشگاه به صورت کاملا غیر مستقیم و به کمک بازی و سرگرمی میباشد. یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

آموزش زبان انگلیسی با رقص

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post