آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی به کودکان

پس از اینکه حروف الفبای انگلیسی را به کودکان آموزش دادید حال وقت آن رسیده است تا آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی به کودکان خود شروع کنید .

برای آموزش رنگ ها سعی کنید روش آموزش خود را برای کودکان جذاب کنید به همین منظور شما می توانید از بازی ، ویدئو ، فلش کارت ها و … استفاده کنید . توجه داشته باشید که آموزش رنگ ها به کودکان کار بسیار ساده ای می باشد و تنها نیاز به صبر و حوصله دارید . سعی کنید در آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی ، نحوه تلفظ صحیح رنگها به زبان انگلیسی را به کودکان خود آموزش دهید . به همین منظور می توانید از گوگل ترنسلیت و از قابلیت های آن مطابق عکس زیر استفاده کنید تا تلفظ صحیح رنگ ها را به کودکان خود آموزش دهید .

 

آموزش تلفظ رنگ ها به زبان انگلیسی

 

توجه داشته باشید مهم ترین موضوع در آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی به کودکان خود ، نحوه تلفظ صحیح آنهاست و اگر از ابتدا کلمات را با تلفظ صحیح به آنها آموزش دهید ، تا انتهای آموزش زبان انگلیسی آنها کلمات را صحیح ادا خواهند کرد .

در این مقاله برای شما فایل pdf فلش کارت های آموزش رنگ را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد .

آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی ( کلیک کنید ) 

نحوه آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی

 

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی می تواند از طریق فلش کارت ، کارتون و بازی و … باشد . پیشنهاد ما برای آموزش رنگها به زبان انگلیسی این است که به طریق آموزش موزیکال زبان انگلیسی و به همراه رقص و شادی و شعر باشد .

رنگ ها به زبان انگلیسی به شرح ذیل می باشد . در ضمن حتما فایل صوتی زیر را برای فرزندانتان پخش کنید تا بتواند تلفظ صحیح رنگها را بشنود.

1. red
2. orangeآموزش رنگ ها به زبان انگلیسی
3. yellow
4. green
5. blue
6. indigo
7. violet
8. purple
9. pink
10. silver
11. gold
12. beige
13. brown
14. grey / gray

15. black
16. white

 

 

دانلود فایل صوتی آموزش رنگها به زبان انگلیسی ( کلیک کنید )

 

 

همچنین بخوانید :

ثبت نام کلاس زبان و مقابله با اضطراب جدایی کودک

+

برای دانلود فلش کارت آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید .

فلش کارت آموزش رنگها به زبان انگلیسی ( کلیک کنید ) 


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

بهترین روش یادگیری رنگها در کودکان چیست ؟

یادگیری با آهنگ و مثال انواع رنگ ها

فایل صوتی آموزش رنگها در زبان انگلیسی از کجا بیارم ؟

فایل دانلود در مقاله وجود دارد

قرمز به انگلیسی چه میشود ؟

red

Rate this post