آموزش حروف زبان انگلیسی به کودکان با شعر

همانطور که بارها در مقالات مختلف به این موضوع اشاره کردیم بهتر است آموزش های زبان انگلیسی به کودکان همراه با شعر و بازی و رقص و… باشد به همین منظور به شما هم پیشنهاد می کنیم آموزش حروف زبان انگلیسی به کودکان با شعر و رقص انجام شود . از آنجایی که کودکان در سنین پایین علاقه زیادی به شعر و آهنگ دارند بهتر است آموزش حروف زبان انگلیسی به کودکان خود را به روش آموزش موزیکال زبان انگلیسی که در مقاله مربوطه به صورت کامل در مورد آن توضیح داده ایم ، انجام دهید .

آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

 

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

 

در این مقاله می خواهیم برای آموزش حروف زبان انگلیسی به کودکان با شعر تعدادی فایل صوتی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید از آنها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود استفاده نمایید .

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

در این مقاله دو فایل صوتی abc برای آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان را در اختیار شما قرار می دهیم که یکی از این فایل های صوتی به روش فونیکس می باشد .

شعر abcd :

 

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

شعر abcd به روش فونیکس :

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 

یک آموزشگاه معتبر زبان کودکان که ما میتوانیم به شما معرفی کنیم، آموزشگاه زبان کودکان بادبادک است. شما در دو شعبه میتوانید در آموشگاه زبان بادبادک ثبت نام کنید.شعبه اول آن در منطقه 5 و شعبه دوم آن در منطقه 22 میباشد. مربیان این آموزشگاه بسیار دلسوز و مهربان هستند و شما با آرامش خاطر میتوانید فرزندان خود را به آنها بسپارید.

 

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.

آدرس تلگرام بادبادک

همانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

 

فایل صوتی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از کجا دانلود کنم ؟

لینک مستقیم دانلود داخل مقاله موجود است .

آموزش a b c d را چگونه با کودکمان آغاز کنیم ؟

آموزش با آهنگ ها و فیلم های آموزشی

شعر abcd به روش فونیکس را از کجا دانلود کنم ؟

لینک مستقیم دانلود داخل مقاله موجود است .

1/5 - (1 امتیاز)