آموزش اعضای بدن به انگلیسی به کودکان

آموزش اعضای بدن به انگلیسی یکی از ارکان مهم در آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد .

آموزش اعضای بدن را می توانید به سادگی و با استفاده از شعر ها و آهنگ های انگلیسی و همراه با آهنگ های شاد به کودکان خود آموزش دهید.

انواع قسمت های مختلف بدن به زبان انگلیسی به شرح ذیل می باشد :

اعضای بدن  The Body 
پشت Back سر Head
بینی Nose مو Hair
دهان Mouth گردن Neck
پا Foot قفسه سینه Chest
انگشت شست پا Toe پا / ساق پا Leg
گوش Ear چشم Eye
بازو Arm شانه Shoulder
انگشت finger دست Hand

آموزش اعضای بدن به زبان انگلیسی به کودکان

آموزش اعضای بدن به زبان انگلیسی به کودکان

برای آموزش اعضای بدن به زبان انگلیسی به کودکان می توانید از فلش کارت های مربوط به آموزش اعضای بدن استفاده نمایید و یا از فیلم ها و آهنگ های مربوط به ان استفاده کنید. توجه داشته باشید که در آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید مدت زمان اموزش را در حدود 15 دقیقه تا 20 دقیقه در نظر بگیرید البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که در اموزش به کودکان خود تکرار را فراموش نکنید.

با دانلود فایل زیر و گرفتن یک می توانید برای تمرین آموزش اعضای بدن به انگلیسی به کودکان استفاده نمایید.

آموزش اعضای بدن به انگلیسی به کودکان ( دانلود کنید ) 

آهنگ کودکانه انگلیسی آموزش اعضای بدن

آهنگ ها کودکانه انگلیسی آموش اعضای بدن یکی از ساده ترین راه هایی می باشد که والدین می توانند با استفاده از آنها به سادگی و به همراه رقص و بازی ، زبان انگلیسی را به فرزندان خود آموزش دهند. در زیر تعدادی از این شعرها را می توانید مطالعه کنید.

Here are my eye
Here is my nos
Here are my fingers
Here are my toes
Here are my eyes
Both open wide
Here is my mouth
With white teeth inside
Here is my tongue
That helps me speak
Here is my chin
And here are my cheeks
Here are my hands
That help me play
Here are my feet
For walking today

ما در این مقاله یک آموزشگاه معتبر زبامن انگلیسی به شما معرفی میکنیم.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین در کنار خانه بازی بادبادک این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post