آموزش اسم حیوانات به کودکان 1 تا 5 سال

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است. کودکان پر جنب و جوش هستند و شما نمیتوانید تمام تمرکز آنها را به آموزش جلب کنید. راهکار های متفاوتی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که در مقالات مختلف درباره آن صحبت کرده ایم و شما برای مطالعه آن مقالات میتوانید به بخش اخبار سایت مراجعه کنید. و اما موضوعی که قرار است به شما آموزش دهیم این است که چپونه اسامی حیوانات را به کودکانمان آموزش دهیم. ما در اینجا چند روش مختلف برای آموزش زبان به شما آموزش میدهیم.

نحوه آموزش اسامی حیوانات به کودکان

روش های مختلفی برای آموزش اسامی وجود دارد . ما چند روش را در اینجا توضیح میدهیم.

روش اول : استفاده از فلش کارت

شما میتوانید فلش کارت هایی را خریداری کنید که اسامی حیوانات با تصاویرشان را دارد. روی نوشته ها را بگیرید و از کودکتان بخواهید اسامی انگلیسی حیوانات را بگویند. سپس در مرحله بعد تصاویر را بپوشانید و از روی اسامی بخواهید تا بگوید کدام حیوان است؟ به این روش شما میتوانید اسامی تمامی حیوانات را به فرزندتان آموزش دهید.

البته یکسری فلش کارت ها هستن که نام حیوانات را به انگلیسی و فارسی نوشته اند و تصویری ندارند. از آنها نیز به همین طریق میتوانید استفاده کنید.

دانلود فلش کارت آموزش حیوانات به زبان انگلیسی ( کلیک کنید )

 

آموزش اسم حیوانات به کودکان 1 تا 5 سال

روش دوم : استفاده از اسباب بازی حیوانات

شما میتوانید اسباب بازی حیوانات را تهیه کنید . با نشان دادن آنها از فرزندتان بخواهید نام انگلیسی آن حیوانات را تکرار کنند. به این ترتیب کودکتان انگلیسی می آموزند

همچنین میتوانید کودکتان را به باغ وحش ببرید و آنجا حیوانات را با اسامی انگلیسی به کودکتان معرفی کنید.

اما به شما توصیه میکنیم زبان انگلیسی را در منزل به کودکتان آموزش ندهید و ان را به یک آموزشگاه زبان معتبر کودکان و یا یک خانه بازی مانند خانه بازی بادبادک ببرید.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که به همراه خانه بازی بادبادکفراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

Rate this post