آموزش اسامی مربوط به شب یلدا به انگلیسی

آموزش اسامی مربوط به شب یلدا به انگلیسی

همانطور که میدانید شب یلدا یکی از بلندترین شب های ساله و در ایران اداب و رسوم خودش را دارد. در ایران این شب را جشن گرفته و خانواده ها دور هم جمع میشوند .

در این میهمانی کلی خوراکی های رنکارنگ وجود دارد و همه فال حافظ میگیرند. حال اگر میخواهید در رابطه با این شب به کودکتان اموزش هایی بدهید . ما اسامی و متن های مربوط به شب یلدا را برایتان قرار میدهیم.

 

اسامی مربوط به شب یلدا

yalda night شب یلدا

Pomegranate انار

Watermelon هندوانه

Nuts آجیل

pumpkin کدو تنبل

Apple سیب

Persimmon خرمالو

Ezil ازگیل

Sweets شیرینی

Beetroot چغندر (لبو)

Candle شمع

Jelly ژله

Pineapple آناناس

Cake کیک

Grapes انگور

 

متن های انگلیسی درباره ی یلدا

اگر قصد تبریک شب یلدا به اطرافیان خود را دارید و یا می خواهید در کپشن های خود از متن های انگلیسی شب یلدا استفاده کنید ادامه مقاله را مطالعه کنید همچنین اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی هستید ما در پایان مقاله ی آموزشگاه زبان ویژه مکالمه به شما معرفی کرده ایم.

Yalda, which means birth, is a Syriac word imported into the Persian language. Because Yalda is the longest and darkest night, it has come to symbolize many things in Persian poetry; separation from a loved one, loneliness and waiting. After Yalda, a transformation takes place – the waiting is over, light shines and goodness prevails.
یلدا که به معنی تولد است، یک کلمه سریانی است که به زبان فارسی وارد شده است. از آنجا که یلدا طولانی ترین و تاریک ترین شب است ، آمده است که نمادی از چیزهای زیادی در شعر فارسی است؛ جدایی از یک دوست عزیز، تنهایی و انتظار. پس از یلدا، تحولی صورت می گیرد، انتظار پایان یافته ، نور می درخشد و خوبی ها غالب می شوند

? What do people do in Yalda night
مردم در شب یلدا چه کاری انجام می دهند؟

– During this night, Persians enjoy delicious food, sweet and juicy fruits, and delectable sweets paired with hot tea. Reading the enchanting poems by Hafez, and great Persian mythology such as Shahnameh, Khosro va Shireen, Leili va Majnoon make this otherwise cold winter night a delightful gathering with family and friends.
– در طول این شب، ایرانیان از غذاهای خوشمزه ، میوه های شیرین و آبدار و شیرینی های دلپذیر که با چای داغ همراه شده اند لذت می برند. خواندن اشعار دل ربای حافظ و اساطیر بزرگ فارسی همچون شاهنامه، خسرو و شیرین، لیلی و مجنون این شب سرد زمستانی را به یک دورهمی دلپذیر با خانواده و دوستان تبدیل می کند.

? What do people eat in Yalda night
مردم در شب یلدا چه چیز هایی می خورند؟

Food plays a central role in any form of the celebrations in Iran. In most parts of the country, the extended family come together and enjoy a fine dinner.
غذا در هر نوع جشن در ایران نقش اساسی دارد. در بیشتر مناطق کشور ، خانواده بزرگ دور هم جمع می شوند و از یک شام خوب لذت می برند.

Yalda night in different regions
شب یلدا در نواحی مختلف
Yalda Night is celebrated in different parts of the country traditionally as a welcome to winter, though it encompasses regional variations.

شب یلدا به طور سنتی در مناطق مختلف کشور به عنوان استقبالی از زمستان برگزار می شود، گرچه این موضوع شامل تنوع و تفاوت های منطقه ای می شود.


و حال می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post