آموزش اسامی غذاها انگلیسی به کودکان

آموزش اسامی غذاها انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان چگونه است؟

اسامی غذاها را چگونه به انگلیسی به کودکم آموزش دهم؟

سوالات متفاوتی در ذهن والدین در رابطه با آموزش زبان انگلیسی ، مثلا آموزش اسامی غذاها انگلیسی به کودکان وجود دارد. والدین عزیز فکر میکنند کاری که باید  بکنند این است که روبرو فرزندشان نشسته و انگلیسی آن غذا را تلفظ کنند در صورتی که این یک اشتباه بزرگ است.

اگر قصد آموزش زبان به کودکتان را دارید باید بدانید که چند فاکتور اصلی را باید رعایت کنید تا آموزش اسامی غذاها انگلیسی به کودکان به درستی انحام شود. برخی از این نکات به شرح زیر است :

آموزش باید سر ساعت مشخص انجام شود

آموزش باید با بازی و سرگرمی همراه باشد

آموزش باید با موزیک و با حوصله انجام شود و…

اگر نمیتوانید این شرایط را برای فرزندتان در منزل فراهم کنید پس حتما او را در یک آموزشگاه زبان کودکان ثبت نام کنید. در این رابطه در انتها مقاله توضیح داده ایم.

اما آموزش اسامی غذاها انگلیسی به کودکان چگونه است؟

آموزش اسامی غذاها انگلیسی به کودکان

برای آموزش اسامی غذاها انگلیسی به کودکان باید در زمانی که برای آموزش گذاشته اید از روش های مختلف استفاده کنید ، یکی از بهترین این روش ها استفاده از فلش کارت ها میباشد. شما میتوانید عکس روی فلش کارت را که مربوط به یک غذا است را به کودکتان نشان دهید و پس از چند بار تکرار از کودکتان بخواهید آن را تلفظ کند. سپس پس از آموزش چند فلش کار از کودکتان بخواهید فلش کارت مخصوص غذایی که  به انگلیسی میگویید را پیدا کند. این بازی میتواند هم هیجان انگیز باشد هم بسیار موثر در یادگیری…

میتوانید ویدیو این شیوه آموزش را در اینستاگرام بادبادک مشاهده کند.

اسامی غذاها انگلیسی

اسامی غذاهای پر کاربرد به شرح زیر است :

Meal

وعده غذایی

Dish

بشقاب غذا

Fried chicken

جوجه سرخ شده

Omelet

املت

Pizza

پیتزا

Kebab

کباب

Fish

ماهی

Steak

استیک

Pasta

پاستا

Rice

برنج

Soup

سوپ

Tossed salad

سالاد میکس (سالاد همراه با سس)

Broth

آبگوشت

Dressing

سس

Chips

چیپس

Corn

ذرت

Hamburger

همبرگر

Hot dog

هات داگ

Sandwich

ساندویچ


آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی با رقص ( کلیک کنید ) 


 می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post