آموزشگاه زبان کودکان جنت آباد

با پیشرفت ارتباطات در دنیا همه در تکاپو هستنند که زبان دنیا را یاد بگیرنند . ما در این مقاله به معرفی یکی از بهترین آموزشگاه زبان کودکان جنت آباد میپردازیم .

یکی از پر طرفدارترین زبان های دنیا که بیشتر افراد تسلط کامل بر این زبان دارند زبان انگلیسی است . اگر شما پدر مادر های عزیز زیاد سفر میروید و در آینده قصد مهاجرت دارید پیشنهاد ما به شما این است که حتما کودک خود را از همان ابتدا با زبان انگلیسی آشنا کنید تا آینده ی روشن تری داشته باشند .

شما اگر در همان کودکی ، کودک خود را در محیط انگلیسی زبان قرار دهید ذهن به این زبان عادت میکند و لهجه کاملا تحت تاثیر قرار میگیرد .

 

 

آموزشگاه زبان کودکان جنت آباد

 

اگر به دنبال یکی از بهترین آموزشگاه های زبان کودکان در تهران هستید بدانید که بهترین آموزشگاه زبان کودکان در جنت آباد افتتاح شده است .

این محله در ناحیه 7 شهرداری منطقه 5 قرارگرفته است که به ترتیب از سمت غرب به شهران، از شمال به سیمون بولیوار، از شرق به محله‌های پونک و چهار دیواری و از جنوب به محله هایی چون صادقیه، بزرگراه آیت الله کاشانی و اتوبان ستاری منتهی می‌شود، بنابراین یکی از عوامل محبوبیت این محله را می توان دسترسی مناسب آن هم دانست.

از آنجا که آموزش حداقل یک زبان خارجی چون انگلیسی برای هر فرد ضروری است باید گفت که رقابت شدیدی در این زمینه بین آموزشگاه های زبان غرب تهران وجود دارد و هر سعی دارند تا با ارائه جدید ترین متد ها یا کیفیت های آموزشی و امکانات رفاهی و اساتید برتر زبان، بهترین زبان آموزان آموزش ها را ارائه دهد و برند آموزشگاهی خود را به بهترین کیفیت ها برساند.

در این بین شاید انتخاب یک آموزشگاه خوب در این بین برای کسانی که قصد دارند یک آموزشگاه خوب پیدا کنند مشکل باشد، ما در این مطلب سعی داشتیم  تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران که در امر برگزاری کلاس زبان در غرب تهران با کیفیت آموزشی بالا مشغول هستند را معرفی کنیم تا راهنمایی در انتخاب درست شما باشیم.

 

آموزشگاه زبان کودکان جنت آباد

 

آموزشگاه زبان بادبادک در غرب تهران یک آموزشگاه تخصصی زبان میباشد و همان طور که بیان شد شعبه بزرگسالان مجموعه آموزشی بادبادک “ آموزشگاه زبان خانی ” میباشد که ارائه دهنده دوره های نوین آموزشی زبان انگلیسی با تکیه و تاکید بر پیشرفت در مهارت شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی و آماده سازی زبان آموزان به جهت شرکت در آزمون های بین المللی در قالب کلاس های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی با بالاترین سطح کیفیت و بروزترین متد آموزشی روز دنیا ( آموزش غیر مستقیم ) می باشد.

بهترین آموزشگاه زبان کودکان در جنت آباد ( کلیک کنید )

آموزشگاه زبان بادبادک در شهرک گلستان و بلوار کاشانی در صادقیه فعالیت می‌کند و جزو معدود مراکز تخصصی آموزش زبان به کودکان است.

مدیران این مجموعه شرایط و امکاناتی را تدارک دیده‌اند که مناسب سنین 3 تا 7 سال و همچنین 8 تا 11 سال باشد و خردسالان و کودکان بتوانند در شرایطی ایده‌آل به یادگیری زبان‌های خارجی بپردازند.

بازی کردن ، شعر خواندن ، تماشای تلویزیون و کارتون ، کاردستی ، موسیقی ، قصه‌خوانی ، نقاشی و غیره سرگرمی‌های محبوب کودکان هستند که در آموزشگاه بادبادک در حین انجام این قبیل فعالیت‌ها به کودکان زبان نیز آموزش داده می‌شود.

به این شکل، یادگیری در وجود آنها نهادینه شده و کلمات و جملات به‌راحتی در خاطرشان می‌ماند.

مهد زبان بادبادک این شرایط را فراهم کرده که علاوه بر انجام فعالیت‌های مهدکودکی، زبان‌آموزی نیز برای فرزندان مراجعین فراهم گردد.

پس اگر به این محل دسترسی دارید و به فکر زبان‌آموزی فرزندانتان از سنین پایین هستید، این آموزشگاه گزینه‌ی مناسبی برای کودک شما خواهد بود.

همچنین در این آموزشگاه تلاش شده تا از اساتید مخصوص کودکان و کتاب‌های معتبر بین‌المللی استفاده شود تا روند یادگیری و آموزش به شکل استاندارد و بهینه‌شده انجام شود.

 

( فعالیت‌ها )

* آموزش زبان به کودکان 3 سال به بالا

* برگزاری کلاس‌های متنوع و برنامه‌های جانبی مفرح

* طراحی فضا و محیطی شاد برای خردسالان

* انجام خدمات مهدکودکی در کنار زبان‌آموزی

 

آموزشگاه زبان کودکان جنت آباد

 


مطالب پیشنهادی :

بهترین موسسه برای یادگیری زبان انگلیسی غرب تهران


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

Rate this post