آموزشگاه زبان کودکان بادبادک

آموزشگاه زبان کودکان بادبادک یکی از معتبر ترین آموزشگاه های زبان کودکان در سطح تهران میباشد که شعبه مرکزی آن در غرب تهران ، صادقیه واقع شده است.در این مرکز کودکان آموزش زبان را به صورت غیر مستقیم و از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

آموزش های کودکان در فضایی مستقل و مناسب با روحیات و نیاز های روانی خردسالان و کودکان دلبند شما ، در محیطی عالی با کادری مهربان و صمیمی که بر روی مستقل شدن شخصیت کودک شما ، در عین حال نحوه ارتباط و دوست یابی صحیح را به کودکان شما اموزش میدهند ، انجام میگیرد.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و کسب نمرات عالی در امتحانات

بسیاری از گزارشات اثبات نموده اند دانش آموزانی که یک زبان خارجی را فرا گرفته اند ، در بسیاری از آزمون ها و امتحانات بهتر از دوستان و همکلاس های خود عمل میکنند.

در گزارشی که در سال 2007 در تعدادی از کالج های ایالات متحده آمریکا توسط اعضا هیئت مدیره کالج که اداره آزمون SAT را به عهدع دارند ، منتشر شده که مزایا و نتایج درخشان یادگیری زبان های خارجی را به وضوح نشان میدهد.

در این آمار ها دانش آموزانی که در سن کم و حداقل 4 سال یا بیشتر از آن در حال تحصیل یک زبان خارجی بودند به طور میانگین 1400 امتیاز از مجموع 8000 امتیاز بیشتر از کساتی که تجربه اموزش زبان انگلیسی را نداشتند کسب کرده اند ، و تقریبا بیش از 140 امتیاز در بخش ریاضیات و در بخش نوشتار بیش از 150 امتیاز کسب کرده اند.

بادبادک ، معجزه ای در آموزش زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان بادبادک با استفاده از تکنیک های تخصصی آموزشی زبان، محیطی جذاب و مفرح برای کودکان شما فراهم کرده، همچنین بهره گیری از اساتید برتر آموزش زبان کودک ، یادگیری زبان را برای فرزندانتان ساده تر کرده و این آموزش به صورت سرگرمی لذت بخش خواهد بود.

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

Rate this post