آدرس مهدکودک بادبادک پاسداران

مهدکودک اولین محیطی است که شرایط را برای رشد فکری و اجتماعی برای کودک فراهم میسازد .

آدرس مهدکودک بادبادک پاسداران

هنگامی که کودک به سن ورود به مهدکودک میرسید همه ی والدین به دنبال یک مهد کودک مناسب و عالی میگردند . ما در اینجا به شما یکی از بهترین مهدکودک های تهران را معرفی میکنیم .

عوامل زیادی باید وجود داشته باشد که مهدکودکی ، به یک مهد کودک ایدال تبدیل شود .

 

 

آدرس مهدکودک بادبادک پاسداران

درواقع شما با ثبت نام در مهد کودک بادبادک هم کودک را در محیط انگلیسی زبان قرار میدهید که آموزش زبان ببیند و هم تمام عملکرد های مهد کودک را آموزش ببیند.

 

 

 

روش تدریس زبان انگلیسی در آکادمی زبان بادبادک به گونه ای است که آموزش زبان انگلیسی همانند زبان مادری و به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش داده خواهد شد .

این موضوع بدین معناست که آموزش زبان به کودکان همراه با فعالیت های روزانه و به طور غیر مستقیم و از طریق بازی ، سرگرمی ، ویدئو ، کارتن و … می باشد  . آموزشگاه زبان بادبادک با بهره گیری از مدرن ترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان همواره تلاش کرده است محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی از طریق بازی و سرگرمی، تماشای کارتون، اتاق بازی، نقاشی، شعر، قصه خوانی، موسیقی، کاردستی، کارگاه شن بازی و سفال، آموزش پرچم، ورزش، عروسک گردانی، فرهنگ ترافیک و شهرنشینی و … توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان را ارائه نماید.

آکادمی تخصصی زبان کودک و نوجوان بادبادک همواره اولویت های زیر را سرلوحه کاری خود قرار داده است :

  • استفاده از دبیران مجرب و خوش اخلاق
  • استفاده از روش های نوین آموزشی
  • استفاده از کلاس های هوشمند

 

 


همچنین مطالعه کنید :

روش آموزش زبان انگلیسی در مهد کودک زبان بادبادک

+

تقویم آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک 


حال می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

Rate this post