آموزش حرف a به کودکان

آموزش حرف a به کودکان روش های مختلفی دارد. شما میتوانید از طریق فلش کار ، اسباب بازی و یا از طریق موسیقی به آموزش حرف a به کودکان بپردازید. روش دیگری که میتوانید استفاده کنید استفاده از نرم افزار های مختلف میباشد که در ادامه مثاله به معرفی آنها میپردازیم.

آموزش حروف انگلیسی به کودکان روش های متفاوتی دارد یکی از این روش ها استفاده از شعر و موسیقی است زیرا کودکان علاقه بسیاری به گوش کردن شعر و موسیقی دارند پس شما می توانید اشعار و موسیقی هایی که حروف انگلیسی در آنها آموزش داده می شود را استفاده کنید.

آموزش حرف a به کودکان

آموزش حرف a به کودکان با فلش کارت

شما میتوانید حروف a را مانند تصویر از روی فلش کار نشان داده و اموزش دهید.

آموزش حرف a به کودکان از طریق اسباب بازی

شما میتوانید اسباب بازی ها و ماکت های حروف A را تهیه کرده و در حین بازی اموزش دهید.

نرم افزار آموزش نوشتن حروف انگلیسی به کودکان

در اینجا نام چند نرم افزار آموزش حروف انگلیسی را قرار میدهیم اما بدانید تعداد نرم افزار ها نامحدود است و ما فقط نام چند نرم افزار را برایتان عنوان میکنیم.

ABC Handwriting Worksheets

برنامه اندروید معروف ABC Kids

برنامه ABC Kids – Tracing & Phonics

شهر الفبا (آموزش حروف انگلیسی)

دانلود Metamorphabet 1.10 برنامه آموزش الفبای انگلیسی برای کودکان اندروید

LetterSchool – learn write abc

 

آموزش حروف انگلیسی به کودکان با شعر (کلیک کنید)


و حال می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

جهت مراجعه حضوری یا برقراری تماس به ادرس ها زیر مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید :

آدرس شعبه 1 : شهرک گلستان-بلوار کاج (زینعلی) – ابتدای بلوار اقاقیا – پلاک 7 تلفن تماس : 02144753532

آدرس شعبه 2 : منطقه 5 – خیابان آیت الله کاشانی – بین اباذر و مهران – پلاک 59 تلفن تماس : 02144097765

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post