آموزشگاه زبان کودکان 3 ساله غرب تهران

آیا شما هم جزء والدینی هستید که فرزند سه ساله دارید و به دنبال یک آموزشگاه زبان برای فرزند خود هستید؟؟ پس این مقاله را مطالعه کنید.

خانواده هایی که به فکر آینده فرزندشان هستند می دانند که باید اموزش زبان انگلیسی را از سنین پایین به فرزندانشان آموزش دهند.
بسیاری از والدین فکر میکنند این آموزش باید در منزل باشد و دنبال راهکار های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خود هستند ما باید به شما بگوییم آموزش زبان دوم در بسیار ساده ای نیست و در عین سادگی دشواری‌های زیادی دارند که شما از آنها بی خبر هستید.

پس بهترین راهکار در این زمینه این است که یک اموزشگاه معتبر مناسب کودکان با محیط آموزشی مناسب برای فرزندتان پیدا کنید. زیرا بهترین روش آموزش زبان انگلیسی از طریق بازی است و همانطور که میدانید کودکان تمایل به کشف محیط اطراف خود دارند و شما می توانید مانند تمام آموزه‌ها ، زبان انگلیسی را از طریق بازی و سرگرمی و به صورت شعر و موزیک و یا از طریق کارتون آموزش دهید.

بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان ۳ سال به بالا آموزشگاه زبان کودکان بادبادک در تهران است این آموزشگاه در دو شعبه در غرب تهران واقع شده است شعبه اول در منطقه ۵ و شعبه دوم در منطقه ۲۲ است

با توجه به شیوه آموزشی زبان انگلیسی آموزشگاه بادبادک افراد بسیاری تمایل به ثبت نام فرزندان خود در این آموزشگاه دارند.

سیستم آموزشی آکادمی زبان کودکان بادبادک

در آکادمی زبان کودک بادبادک کودکان ۳ تا ۷ سال و ۷ تا ۱۱ سال ثبت نام می شوند و آموزش در محیطی کاملا متفاوت همراه با جذاب ترین دوره های آموزشی صورت می گیرد. آموزشگاه زبان بادبادک در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

آموزشگاه زبان کودکان بادبادک یک آموزشگاه معتبر است که در غرب تهران میباشد.

آموزش در آموزشگاه زبان به صورت غیر مستقیم است یعنی از طریق بازی و سرگرمی زبان انگلیسی را به کودکان شما آموزش می دهند و کودکان به هیچ عنوان دچار استرس و اضطراب نمی شوند.  یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

فضای آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک کاملا مناسب کودکان است و از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبت در فرزندان عزیزتان دارد. کادر آموزشی نیز بسیار مهربان هستند و تلاش میکنند تا فرزند عزیز شما شخصیتی مستقل پیداکند و ارتباط و دوست یابی بهتری داشته باشد.

در گزارشی که در سال 2007 در تعدادی از کالج های ایالات متحده آمریکا توسط اعضا هیئت مدیره کالج که اداره آزمون SAT را به عهدع دارند ، منتشر شده که مزایا و نتایج درخشان یادگیری زبان های خارجی را به وضوح نشان میدهد.

در این آمار ها دانش آموزانی که در سن کم و حداقل 4 سال یا بیشتر از آن در حال تحصیل یک زبان خارجی بودند به طور میانگین 1400 امتیاز از مجموع 8000 امتیاز بیشتر از کساتی که تجربه اموزش زبان انگلیسی را نداشتند کسب کرده اند ، و تقریبا بیش از 140 امتیاز در بخش ریاضیات و در بخش نوشتار بیش از 150 امتیاز کسب کرده اند.

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

3/5 - (2 امتیاز)